FridaGP Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Har brukt en enkel kur pergo i fem dager. Er gravid og trodde jeg var i uke 6. Var på tidlig UL og legen målte barnet og mente jeg var 9 uker på vei. Dvs. at jeg akkurat var blitt gravid da jeg begynte med pergo. Legen mente dette ikke ville ha noe å si. Men, det står veldig klart og tydelig på pakningsvedlegget at en ikke skal bruke pergo når en er gravdid.. Nå er jeg redd det kommer til å skje noe galt Noen med erfaring? Noen som kan noe om dette? Veldig takknemmelig for svar.. Hilsen urolig
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Nå spør jeg sikkert dumt..............men hva er pergo?????
Susi og prinsessa Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Heisan! Jeg tror ikke jeg hadde bekymret meg hvis legen sa at det ikke var noen fare, synes du slal slå deg til ro med det:) Men hvis du har tatt pergo mens du var gravid, har du hat vanlig mensen også da mens du var gravid? jeg lurte på det i oog med at pergoen ofte tas 3. dag med mens..Er i samme situasjon selv, lurer på om det er mulig at jeg er lengre på vei... klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå