Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 I går spottet jeg og jeg venter ikke tanta på leenge ennå.....................kanskje noen vil se på chartet mitt? Jeg tror ikke jeg er gravis pga av at vi har fått påvist dårlig sædkvalitet.............men jeg må jo likevel håpe litt;) Alt unormalt er jo bra..og jeg pleier ikke spotte sånn mitt i syklusen......og tempen min stiger jo....menmen
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 http://www.fertilityfriend.com/home/170f0a glemte den da.......
*bubbs* Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hmmm... Rart... Har du noen andre underlivsplager da?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Nei, jeg har ikke det............jeg bruker å spotte et par dager før tanta kommer da- men jeg hadde jo mest sannsynlig el på dag 17 og nå er det dag 22.......så det stemmer liksom ikke--------------------kanskje er det syklusen som surrer og at tanta kommer nå...................men jeg spotta ikke i dag.
scubagirl med scubababy Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Kan det være at EL ble utsatt til igår da, også hadde du en liten EL-blødning? Skal visstnok være en veldig fruktbart tegn med litt på blod på EL-dagen... Skjønner liksom ikke helt hva som skjer med kroppen bestandig... Men det kan jo også være at du har blitt befruktet da, selv om det til synelatende er dårlig sæd. Kan jo hende at kvaliteten akkurat denne pp er bra nok? Krysser ihvertfall fingrene for at du og syklusen din er i rute... Sånn at dere evt. bare behøver "reparere" mannen dins kvalitet.. Klem fra...
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Hei Ja jeg tenkte også på at det kanskje er el.......jeg tror nelmig jeg hadde el-slim nå....med litt blod.......men Å NEI- vi har ikke hatt sex de 2 siste dagene! Er det for sent nå??
scubagirl med scubababy Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Hopp til køys ville vel jeg sagt... Men siden tempen steg igjen idag er det kanskje en dag for sent... Ser at FF har satt EL til forrigedagen, så ta det med ro fremover du. Alt løser seg for snille jenter.... Klem fra..
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Ja da hopper jeg til køys så fort vi kan.....................og så får vi håpe at det ordner seg likevel............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå