Gå til innhold

Lurer på en ting jeg...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en spontanabort for drøye 2 uker siden, tror kanskje jeg hadde eggløsning i helga..... Men har jo mistet mensen og vet ikke når den kommer tilbake igjen... også tenker jeg at det er jo en sjans at jeg ble gravid i helga...

Men er det noen av dere som vet hvor lenge det tar før en test slår ut om man er gravid...?

Pliiiis svar;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7420288-lurer-p%C3%A5-en-ting-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du var langt på vei så kan testen bli positiv ganske lenge etterpå. Jeg hadde nettopp en MA i uke 11,men spiren hadde vært død i 4-5 uker allerede. Jeg fikk en positiv test like før jeg begynte å blø(det var i uke 10),men da hadde den vært død en god stund,så den stemte jo ikke da....

Det beste er å vente en stund,så teste og gå til gyn for innvendig UL for å se etter liv,evt. måle hcg-stigninga,går den oppover er jo det positivt!

jeg var 12 uker på vei når jeg mistet dn 16 november. jeg tester positiv enda. fy fan d er jævli å teste positiv når du vet at det er tomt inni dær.

jeg har ikke fått tilbake mens enda. mej jeg blødde i godt over to uker etterpå.

har så lyst til å gi typen min en EKTE positiv test i julegave. vi hadde prøvd i to år før spiren satt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...