Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei Jeg er ferdig med min permisjon i mars og vet at pappa snart må ha sin del. Hvordan gjøres dette? Ringer jeg Tk og sier ifra hvilke 5 uker dette er? Jeg må vel jobbe når han skal ha sin permisjon (har ikke råd til ferie nå)? Ringer jeg da arbeidsgiver og gir beskjed? Blir veldig glad for svar
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Da du søkte permisjon fikk du vel tilbake papirer fra tk med bekreftelse på når du skulle ha permisjon. Der skal det også stå når pappa'n sin permisjon er(hvis dere ikke har bestemt noe annet, blir det de siste 5 ukene av permisjonen). Hvis du ikke har skrevet på noen papirer til arbeidsgiver, må du jo gi beskjed til dem når permisjonen din går ut.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 På TK her sa de jeg skulle si fra en ukes tid i forveien ang permisjon, men tror de går utifra far skal ha siste 5 uker om de ikke har fårr annen beskjed. Hos min arb.giver begynte vi over 1mnd før å avtale, jobber på sykehjem og turnusen min var plutselig gitt til noen andre. Ville ringt de litt før og sagt fra når du kommer tilbake om de ikke ringer og spør. Kommer kanskje litt ann på hvor man jobber osv, men de fleste har vel hatt en vikar i sin stilling i mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå