Gå til innhold

Kan noen gi meg råd?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har 2 barn med min mann, venter nr. 3. Han hadde et drikke problem som jeg etter nr. 2 fikk 'satt en stopper for'. Da gikk problemet for laaangt, (uten å gå innpå detaljer) og jeg ga ham et ultimatum; gi opp alkoholen, eller oss. Lang historie kort, han sluttet å drikke. Har hatt ett eller to ' uhell' siden den gang (1.5 år siden). Men nå, da vi bestemte oss for et barn til, har han plutselig gitt *f---* . Han reiser vekk på arbeid, og jeg er overbevist om at han drikker, har funnet kvitteringer, han nekter å snakke om det, og nå snakker han om å reise vekk litt med kamerater. Det virker som om jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt. Og vi har kjøpt hus for 6 måneder siden, våre to barn har astma og trenger mye pleie, og nestemann kommer jo også!!

Noen tips????????????????????

Fortsetter under...

Hva skal jeg si? Det høres nesten ut som om du vet hva du burde gjøre, men lurer på om det er riktig. Jeg hadde stikki, tatt med meg ungene og dratt. Det høres ut for meg som om du vil få 4 barn isteden for 3 hvis du fortsetter. Jeg høres kanskje litt krass ut, men det er ikke meninga.

Jeg kjenner jo ingen av dere, og vet jo ingenting om forholdet deres, men utfra det du sier, så vil jeg anbefale deg å i det minste ta en pause fra han. Se om han skikker seg. Tenk på barna dine, de trenger en mamma som er der hele tiden, og ikke har en full kjæreste/mann å tenke på i tilegg.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...