Gå til innhold

Noen som vet når NAV utbetaler fødselspenger m/ halv skatt i desember...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... Eg har ikkje fått noe brev fra nav om noenting eg... Får håpe søknaden e gått i boks då... Kanskje det ikkje e så dumt å ta en tlf ned til di... Oi,nå blei eg litt nervøs her:(

Annonse

Har forstått det slik at det er ikke alle somfår brev...Det har også noe med hvilket kontor man tilhører!!! SNodig!

Men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en telefon å sjekka, for å være på den sikre siden!

Hei

Tydeligvis får alle forskjellige beskjeder. Har heller ikke fått vedtaksbrev fra dem, men da jeg ringte sa de at utbetalingen i desember kom den 20.12. Fryktelig sent siden det er "julelønna" :-(

Tok nettopp ein tlf til di eg, og da var visst alt i boks:)

Utbetalingen kommer 20.12 hos meg og... Hjelp,det var lenge til...

Jaja,får snylte litt på sambo imellomtiden eg då...;)

Jeg fikk utbetalt penger 6/12, og da hadde jeg ikke engang fått bekreftet at søknaden var innvilget. De papirene kom i posten 8/12.... Da jeg ringte for å spørre når fristen for søknad var, sa de 14 dager før utbetaling som i desember skulle være rundt den 15......

Måtte ringe banken og opprette ny konto, sånn at jeg fikk flytta over pengene- skal jo vare til slutten av januar....

jeg har heller ikke fått brev,men har ringt ,å da sa di det var i orden,får håpe di har orden i papirer og saker...til meg sa di at de begynte å betale ut denne uken,sånn at pengene var inne i god tid før dem skulle,siden det var jul å fridager,så får håpe di dukker opp i løpet av uka;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...