Gå til innhold

i dag var gullet mitt på do første gang:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 6 mnd, og i dag bæsja han på do:) han har ikke bæsja i bleia på flere mnd, han har veldig hard mage,så når eg tror han er ferdig i bleia, så er det ingenting oppi den,og plutselig kommer alt på stellebordet....så nå var ei lei av å vaske håndkler hele tiden,så da eg så at han prøvte å få til noe,og han begynte å grine fordi det var vondt,så tok eg av han bleia og satte han på doringen mens eg holdt han fast....og det gikk kjempefint=) han gjorde seg ferdig der uten sutring og grining, og nå er han fornøyd=)

har iikke planer om å pottetrene han nå asså,måtte bare finne en løsning på dette problemet hans siden det er så vondt for han å bæsje,og dette var visst den beste løsningen=)

Skrevet

Tidlig ute, ja:) Han kan være stolt nå, da. Dette må du skrive opp, artig:) Du fant tydeligvis en fin måte å løse problemet på. Håper magen hans blir bedre etterhvert:)

Skrevet

datteren min slet med hard mage forrige uke..fikk tips fra mamma å holde henne over bleien..i sånn sitte stilling..da kom det med engang..så blir jo som å sitte på do.. like greit å holde henne over do egentlig..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...