Gå til innhold

JIPPI:o) No gikk slimproppen:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry ekle detaljer, men da jeg satte meg på do i stad kjente jeg at noe sklei ut av meg, og plopp sa det i do. Det var tydeligvis litt tyngde/størrelse på det som sklei ut for jeg kunne ikke finne det igjen. Men er ganske sikker på at det var proppen som gikk ja:o)

Send mæ mytji fødestøv kvinnfolk, for æ har termin på fredag:o)

Juhhuu så spennende:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid første gang å slimproppen gikk (i do med meg og) gikk det ca 2 timer så var det god gang =)

Skrevet

åhh dæven, d gikk fort:o) Tror jeg skal gå å dusje jeg nå, spise frokost og springe som en gal i trappa, jeg og vil at det starter nå:o)

Skrevet

Spennende. Håpe det blir fortgang i sakene. Leste nettopp i fagboka mi svnagerskap fødsel og barseltid for sykepleiere, og der stod det at slimproppen kune gå en hel måned før fødselen. Ble litt skuffa, men du er jo så nærme termin.

Skrevet

Masse lykke til!! Håper det skjer snart da.:-)

Skrevet

gutsbestebarn: Ja jeg har lest det en plass jeg å at proppen kan gå flere uker før fødsel, men kan da ikke fatte og begripe at det skal skje meg nå som jeg er så nærme termin:o) Men med den flaksen jeg har, så skulle man tro jeg kunne gå til 2008 med magen min:o) Er ikke så bortskjemt på flaks for tiden som dere skjønner:o)

Skrevet

Hehe, men da har du fått din kvote med uflaks, så da blir du sikkert heldig denne gangen. Har aldri hørt om noen som har måttet vente en mpned i virkeligheten.

Skrevet

Oj så spennende! *sende masse fødestøv* Lykke til!

Ekle detaljer er bare bra, så kan vi andre forberede oss litt ;-)

Skrevet

Ifølge min jm har tidspunktet for når slimproppen går veldig lite å si for når fødselen setter igang...

Men siden du har termin på fredag så sender jeg uansett MASSE fødstøv din vei! Håper vi får lese fødehistorien din over helga :D Krysser fingre... og venter spent på oppdatering!

ps: er dette din første eller har du fler?

Skrevet

Så "moro"... hehe...

Du må gi rapport.. begynner å bli spennende nå.. er så mange av de som jeg kjenner igjen liksom som begynner å nærme seg...

Ka-ping: er vel neste rundt svingen du nå snart? :-p

Skrevet

Jeg håper også å få skrive fødselshistorien over helga:o) ka-ping: dette er nr 2, har en sønn på 20 mnd fra før.

Hadde noen tak i stad, men de ga seg. Har hatt antydninger på blodspor i utfloden/slimet i dag også. Nå fikk jeg et tak igjen. Får litt vondt i ryggen også kjenner jeg. Nei man får vel smøre seg med tålmodighet. Har venta så lenge nå, har trodd det har vært igang mange ganger siste ukene. Skal ivertfall til jordmor på fredag hvis ingenting har skjedd, men håper jeg slipper det:o) Vil ha ut lille Mia mi nå jeg:o) Men anyway, tusen takk for alt fødestøv:o)

Skrevet

Ikke for å ta fra noen gleden, men proppen trenger ikke gå før langt ute i fødsel, å heller ikke være et tegn på at fødselen er i gang, men større sjanse jo nærmere termin den løsner naturligvis. Masse lykke til!

Skrevet

*sende over fødestøv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...