Gå til innhold

En gutt!!!! :-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ul.....å der er det en liten liten guttebaby!!!

Merkelig, deilig og gøy å kan si det.....hadde selvsagt vært akkurat like fantastisk om det var en jente!! Vi var litt usikre på om vi ville vite det, men vi angrer selvsagt ikke i det hele tatt! Har fått ett litt annet forhold til magen...spesielt pappaen! :-) Iiiiiiiik!!! Vi er sååå lykkelig....en gutt, en sønn, en prins!!! Ååååå! Gleder oss såååå masse til å se vår lille skatt.....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsen!!!:)

Vi er i et dilemma om vi skal få vite det eller ikke...klarer ikke helt å bestemme oss...

Vi var på ultralyd i uke 12, og på bildene tror jeg at jeg kan ane en pung, men det er nok for tidig å se..

Anbefaer du å få vite det? Kunne dere selv se at det ble en gutt??? ååå så spennende:)

Ønsker dere lykke til:)

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse ;-)

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten! Jeg var i samme lykkerus torsdag i forrige uke, får en gutt vi også! Det blir stas!!!

Skrevet

Vi kunne se det selv, ja.... :-))) Tyyydelig pung og tiss!!! Men ikke før jm fikk babyen i profil!! Kunne ikke se det rett mellom beina, da har hadde navlestrengen mellom dem :-) Tror jeg vil anbefale det....veldi opp til en hver da...noen vil jo ha den ekstra spenningen :-) Men det er jo sååå spennende uansett, bare å få se hvordan den ser ut og å få holde babyen inntil seg!!!!! Tror ikke noen noen gang har angret på at de fikk vite det! Det går jo ikke ann!?!?? :-))) Jeg har forelsket meg helt i den lille gutten min, har et "nytt" og enda nærmere forhold til den lille!

Lykke til, uansett hva dere bestemmer!!!

Klem

Skrevet

Hei på deg!

Stråååler av glede på vegne av deg og alle andre som får samme frysning nedover ryggen av å kunne se den lille prinsen eller prinsessen på UL for første gang!

Det er en absolutt fantastisk følelse å se, høre at alt er bra og fungerer som det skal, og ikke minst, for de som ønsker det, få vite hvem de bærer på... - HÆRLIG!

Angrer heller ikke på at vi fikk vite det! - Vi skal ha en gutt i April!

Skrevet

så morro!!! gratulerer.

vi venter en liten gutt vi også!! kjempestas her i huset!!!

lykke til videre..

Skrevet

vi skal også ha gutt i april....og angret oss ikke i det hele tatt for at vi fikk vite det...

får et mye nærere forhold til den lille... jeg selv var overbevist om at vi ikke kom til å få sett hva det var (av en eller annen grunn) så ble kjempeoverrasket og glad når de fant ut at joda, der var en liten tissemann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...