Gå til innhold

Hvor lenge er ditt barn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar gjerne anonymt,hvis det passer bedre!

Her er h*n fire dager i uken fra ca 8:30 til ca 15:30-16:00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han blir levert i bhg mellom 815 og 830, og hentet et sted mellom 1530 og 1615. Jeg er student og har fleksibel "arbeidstid". Jeg har troppet opp i bhg for å hente han kvart på fire, og endt opp med å leke med de andre ungene i påvente av at min egen unge skal våkne opp fra sovingen sin. han sover en eller to lurer i løpet av en dag, så det bestemmer også litt når vi henter han.

ikke anonym..

Skrevet

Vi har flexitid begge to så vi leverer 8:30-09:00 og henter 16:00-16:30. I løpet av den tiden sover han 2 timer.

Skrevet

Leveres i barnehagen ca klokka 08.00. Hentes ca 15.00 Kunne henta før noen dager, men siden han sover to timer, blir det til at jeg lar han sove ferdig i barnehagen. Hvis ikke jeg har fri før han skal legge seg da, da henter jeg og så får han sove hjemme.

Han er i barnehagen 5 dager i uka.

Skrevet

Full plass, men tar han ut innimellom(ca.1 dag i uken) siden jeg er hjemme med lillesøsteren. Leverer kl. 10 og henter kl.15

Skrevet

Leverer han som regel kl 8, idag kl 9 og henter rundt 15.... Han ha fri en dag i uka..

Skrevet

Uff, det hørtes ut som jeg ikke henter han når jeg kan. Men det jeg ville ha frem, var at jeg ikke henter han mens han sover. Da blir det bare rot i sovinga resten av dagen. Hvis jeg har en dag fri, så er han hjemme med meg.

Skrevet

Veldig forskjellig, jeg er student så jeg er fleksibel...når pappan leverer (ca 1 gang pr uke) så er han fra 07.30-15.30. Når jeg leverer så er han der som oftest mellom 08.30 og 09.00 og så henter jeg han ca 14.30. Han har aldri blitt hentet senere enn 16.15 og det var bare en gang.

Han er 15 mnd.

Skrevet

Leverer mellom 8.30 og 0900

Henter mellom 14.30 og 15.00.

Da sover han 1 1/2 time.

Vil ikke hjem når jeg kommer og henter hehe : )

Skrevet

Leverer mellom 8.30 og 10.00 mente jeg!

Skrevet

Jenta mi har ganske lange dager i bh. Leverer mellom 07.30 og 08.30. Hun blir hentet 16.30 en dag i uka, klokka 15.00 en dag og 15.30 resten av dagene. Hun går fullt. Heldigvis stortrives hun, og et par ganger har jeg måttet hente henne tidlig på grunn av time på helsestasjon osv.. da er det vill protest....

Hun sover 2,5 time stort sett.

Skrevet

Hun går ikke i barnehage ennå, men begynner 1.februar når hun da er 14 mnd. Hun kommer til å bli levert rundt 0830 og hentet 1515. Sover 3 timer på dagen ( i alle fall nå). Og fri hver fredag :)

Skrevet

hun er 3 dager i uken.. noen ganger så levere vi henne kl 8.. noen ganger senere hvis mannen min begynner sent... henter 16.15...

Skrevet

Når jeg IKKE leser til eksamen, 9.30 - 14.30

Når jeg leser til eksamen, 9.30-16.00

Veldig glag for at jeg slipper å ha ham full dag, er nesten litt trist, mange barn er mer i barnehagen med "tantene" enn sine egne foreldre.

Skrevet

Snuppa vår er i barnehagen fra ca 9.30-10.00 til ca 15.00 fire dager i uka.. :o) Hun er femten mnd! :o)

Skrevet

jenta mi (4år) og gutten min(blir2 år)

er der fra 7:30,da læmnar samboern min dem.

og jeg henter dem mellan 14-15.30..

men efter jeg bynner jobb så kanske vi må endre tiderna..

Skrevet

hei

Han er i barnehagen fra 08.00-15-00 eller 0.9.00 til 16.00. hver dag, selvfølgelig med variasjon. noen få dager fra 08.00-16.30. Jeg har dager hvor jeg levere han i barnehagen selv om jeg ikke skal på jobb. feks hvis jeg har full skoleuke og arbeidshelg. Det er morsommere for han å være ibarnehagen enn med meg når jeg skal vaske hus, kjøpe mat o.l.

vil plutselig være anonym, synes det er litt sånn "jo mindre i barnehagen, jo bedre mamma"- noe jeg ikke praktiserer....men føler jeg lever under.

Skrevet

Her er vi i barnehagen fra ca 8.15 til 15.00 Han er 16 mnd.

Skrevet

07.30 - 16.15 x 5 dager. Noen dager til 15.00 :). Det funker. Han er 17 mnd. Sover 2 timer for dagen og da er jo det meste av dagen gått unna.

Skrevet

Her blir ho levert ca. 7.30 og henta mellom 14.30 og 15. Før stressa eg veldig med å henta ho 14.30, men som regel sover ho mellom 14 og 15 likevel. Føler det er ganske passeleg. Ho har full plass, men er heima når eg har fri. Det er som regel kvar onsdag, men dei siste onsdagane har eg jobba.

Skrevet

Poden er nå 18 mnd og har full plass i bhg. Vi jobber 100% begge to og turnus...(slitsomt). Men uansett så blir han levert klokken 10.00 og hentet kl 15.15. Noen få dager blir han levert klokken 0700 og hentet 15.00. Har han hjemme noen dager når vi har fri. Men jeg syns har er mye i barnhagen..., selv om han storkoser seg der.

Skrevet

0930-1515 så lenge det varer. Er sykemeldt så derfor kortere dager. Men vledig glad for bhgplass, hvis ikke ville hun ha vært enda mer skeptisk og mammadalt.

Skrevet

4-åringen vår har 80% (fri en dag i uka). Vi leverer og henter litt forskjellig. Men er det pappaen som leverer og henter kommer han i bhg mellom 7.30 og 8.00 og blir henta mellom 16.00-16.15. Er det jeg som leverer og henter kommer han mellom 9.30-10.00 og blir henta mellom 14-15. Kommer litt ann på sovinga til lillebror og om vi har bil eller må gå. I perioder syns jeg han er litt for mye i bhg med tanke på at jeg går hjemme og få litt dårlig samvittighet. Men han trives godt og har det mye bedre i bhg enn hjemme med meg og lillebroren. Hadde det vært barn på hannes alder hjemme på dagtid, ville han ha vært mere i hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...