Gå til innhold

Liten utblåsning! :o)


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sååå lei av og lese om abortrisikoer!!

Sorry til alle dere som prøver å hjelpe, men jeg synes vi på 1.tri trenger å glede oss litt mer, enn å gå å lure på om vi kan varme maten i microen eller om vi kan spise ditt og datt.

Med sunn fornuft går jo dette bra! Eller?

 

Sikkert noen som er uenige, og ikke meningen å krangle, men hver dag når jeg åpner denne siden er det alltid innlegg som får meg til å bekymre meg. Dette burde være plassen for oppmuntring og gode råd, ikke en plass der vi sitter manisk og tenker over alle "farene" vi har utsatt oss for!

 

Dette er ikke ment kranglete eller krasst, bare ett hjertesukk fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har det alltid vært på denne siden,og tviler på at det kommer til å stoppe. Det kommer nye folk til hele tida,og de av oss som har opplevd å miste en og flere ganger er naturligvis veldig bekymra,og det er en del av det å være i 1.trimester..... Blir nok bedre når du har kommet deg trygt inn på 2.tri.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke de som har mistet, altså! Men de som hele tiden bekymrer seg og skriver inn advarselsinnlegg.. Er bare så kjedelig å lese,når man helst burde ha hatt noen oppmuntrende ord om at dette KAN gå bra:-)

 

Dere som har mistet har virkelig min medfølelse, du må ikke tro annet!

Og klart dere skal fortelle om opplevelsen dere har hatt, jeg vil gjerne lese det å!

Det er bare alle de forskningsstudiene jeg kunne vært foruten.

Snart må jeg bare legge meg rett ned, og kun innta vann føler jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare overse det,ikke så mye annet en kan gjøre. Jeg har aldri lest noen av de studiene,og bruker hodet og matportalen når det gjelder hva jeg kan spise/ikke spise,og jeg har en utdannelse som gir meg et godt grunnlag for å skjønne anatomi,fysiologi,medisin,ernæring og trening. Så hva folk her slenger ut uten å vite hva de snakker om,og hva de har funnet på en sladderblad-side på nettet bryr jeg meg fint lite om,jeg bare unngår å klikke onn på de innleggene om jeg ikke gidder å lese!

 

Som sagt,det stopper aldri,så en må bare venne seg til det og sile ut det en ikke vil lese! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,hadde det virkelig vært farlig hadde det ikke vært lov å selge de,og det ville vært slått opp stort i avisa og på nyhetene!

 

Bare å ta på seg "jeg-bryr-meg-ikke"-drakten,ta til deg det som høres fornuftig ut og blås i resten! Går nok finmt,skal du se. Går det ikke bra,så er det ikke noe en kunne gjort for å forhindre det,da var det noe som var feil med fosteret(med mindre en tar piller,drikker eller røyker da)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det med microen er nok bare tull!! Hvorfor ellers har vedkommende signert med anonym?? Som du ser er det ingen som har svart på det og jeg har INGEN planer om å gjøre det.

 

Enig med du, liker god stemning, gode råd og morsomme tråder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med deg her, det får være måte på alt vi skal bekymre oss over... Ja til positive innlegg, med dette mener jeg selvsagt ikke de som har opplevd MA\SA. De har jeg supergod forståelse av at trenger å skrive og snakke om det:)

 

Det tar noen ganger litt av på hva vi skal bekymre oss for når vi ikke kan sitte forann pcen eller bruke mobilen som vekkerklokke synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Linda med gull i magen:o)

 

Husk det at dersom det går galt er det som oftest fordi det har vært noe galt med barnet, og ikke fordi en har gjort noe galt som vordende mor!

 

Kos deg med graviditeten, og husk at det at mor er glad og fornøyd er bra for den lille! Så kos deg med spiren din du, og nyt at du er gravid!

 

Kos fra tingelig_80, som varmer ostesmørbrød i microen omtrent hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja å det tror jeg du trygt kan fortsette med! :o)

Er bare så lei av all bekymring, og jeg må innrømme at dette forumet har gjort meg enda mer bekymret.. Er så mange "Ikke gjør ditt, datt" tråder... Jeg som kommer fra assistert befruktning burde vel være garva, men jeg er visst ikke det alikevel:o)

 

Klem tilbake til tingeling_80:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kom til å tenke på at når jeg var lita ble det sagt at man fikk kreft i hjernen av å se på mens maten i mikroen stekte.

Jeg er så enig med deg, man blir redd av å være her! jeg har bestemt meg for å høre på legen min, og drite i alt annet. (Har heldigvis en lege med hodet på rett sted.)

 

Jeg tror ikke man kan bli garva med tanke på de små knøttene i magen! rare blir vi av de uansett! Jeg gledet meg sånn til å nå 12 uker at jeg begynte å grine når legen min sa jeg var ei uke kortere enn jeg hadde regnet ut selv. (og når jeg kom hjem igjen, så fant jeg ut at hun egentlig mente det samme som meg, jeg skjønte det bare ikke der og da! Så da var jeg ikke kortere på veg allikevel.) Det var så flaut, men jeg ville bare at tida skulle gå fort!

 

Nå er jeg 10+2 og begynner å se slutten på første trimesteret. Har ikke gjort så mye annerledes enn før ... annet enn at jeg spiser utrolige mengder mat!

 

Hurra for oss som vet å leve litt også!

Lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...