Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 har sååååå ondt i magen fortia,vet ikke hva jeg skal gjøre.har tatt d opp me legen men han sa jeg skulle komme tilbake når jeg hadde kontroll.. er livredd for at noe skal være galt.. syns d er så rart allt herre gangen var ikke slik sist når jeg gikk me lillemann... har gått opp mye i vekt også,hele 7 kg sjønner ingenting..forige svangerskap la jeg ikke på meg før jeg var ca 4 mnd på vei... jeg er 9+5 i dag.. veldig bekymret... noen flere som har d slik????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7419838-flere-med-magetr%C3%B8bbel-og-vekt%C3%B8kning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
endaeintrønder Skrevet 11. desember 2006 #2 Del Skrevet 11. desember 2006 rart legen ikke tok deg mer alvorlig,man skal ikke ha STERKE smerter i magen altså,men mens vont o.l er helt normalt!sitter smertene på en side eller?jeg var gravid i sommer,men pga sterke magesmerter ble jeg sendt på gyn for undersøkelse,etter mye fram og tilbake ble det konstatert svangerskap utenfo livmoren..men jeg hadde sinnsyke smerter da,klarte ikke å gå eller stå,lå bare å vridde meg:( har du konstante smerter da el?ville maset på legen din jeg,så du får sjekket at du har en inni livmoren altså!!eller du kan rett å slett ringe på sykehuset og fortelle dem der!!jeg er i min 11 uke nå,og har faktisk gått opp 5 kg(uæææææ) men det er jo pokkers mye god mat også få sjekket magevontet,men litt vont er altså normalt,har det innimellom selv jeg,men som sagt,sjekk det,så slipper du å bekymre deg sånn!!!!lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7419838-flere-med-magetr%C3%B8bbel-og-vekt%C3%B8kning/#findComment-7420109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå