Gå til innhold

Jeg har flyttet fra 2. trimester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ergo hører jeg til her!

Håper det er koselig her, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være!! Da er det to av oss i Regnbueveien som er i 3.trimester samtidig..hehe... Jeg er forresten høygravid nå, og legen tror ul-terminen min den 18. januar er feil og at babyen kommer litt før det. Var inne på en ekstra-sjekk på torsdag i forrige uke, for følte meg veldig dårlig (og hadde svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap). Fikk da ul og babyen ble estimert til et sted mellom 2500-2700 gram, og storebroren var bare 2965 gram da han ble født, så dermed tror legen at jeg egentlig er lengre på vei enn det ordinær ul tilsier (og det stemmer godt med mine egne beregninger).

Skrevet

Takk takk!

Ja, da blir det jo spennende å se når hun(?) dukker opp. Mener jeg leste et sted at du strikket kjole, så da satser jeg på at det er ei jente du får. Håper du er i bedre form! Kanskje det er på tide med et lite møte utenfor blokka vår!?

Skrevet

Ja, det blir visst en jente denne gangen :o) Skal ikke se bort ifra at vi allerede har sett hverandre utenfor blokka flere ganger... Mener å ha sett én jeg tror er gravid, men har aldri turt å spørre - tilfelle jeg tar helt feil, mens min mage tror jeg ikke det er så lett å ta feil av... Eneste gangen folk stusser er når jeg har på vinterjakka, for den kan jeg fortsatt lukke over magen :o)

Skrevet

Jeg ser stadig vekk folk utenfor inngangen din, men har ikke sett gravidmage på noen av dem. Ikke som jeg har lagt merke til i allefall. Jeg får bare tusle forbi neste gang jeg ser noen der, hehe!

Skrevet

Velkommen inn! Kom sjøl over idag. Va 29 uke igår, tirsdagen. Å ser du har termin 5 daga etter mæ.. E du litt tili ute me uken dine? E feil det som står på denna sia.. ;)

Skrevet

På min side står det: "Du går nå i 29. svangerskapsuke...".

På 3. tri står det: "Tredje og siste trimester går fra uke 29 og frem til fødselen.", så da regna jeg med at jeg hørte til 3. tri. Mulig jeg er litt tidlig ute, men det går vel greit, tenker jeg...

Skrevet

Jeg også har endelig kommet inn på denne siden, gud så deilig det er å være ferdig meg det lengste trimestert:) Gleder meg til siste innspurt, lykke til jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...