callmebecka Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jenta mi er 7 måneder, jeg har jobbet i 8 uker nå, og pumpet flere ganger om dagen. Og plutselig idag kom det nesten ikke melk! Kanskje 20ml fra hver pupp. Noen som har en ide om hvorfor og ev. hva jeg kan gjøre? Har aldri skjedd før. Har ikke fått tilbake mensen, og ammer/pumper til samme tider som før. Råd og hjelp mottas med takk, vil ikke slutte å amme enda!
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har ikke annent råd en kjøp ammete. Jeg pumper meg også, av og til kommer det nesten ingenting enda det er lenge siden sist. Har ingen forklaring på det, men neste gang kan det komme en full flaske igjen!!
callmebecka Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Takk, akkurat hva jeg ønsket å høre! Ammete på vei!
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Ammete hjalp produksjonen min. Pluss at det er viktig at du ikke stresser:)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 havre saft er et gammelt råd. virker kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Er i samme båt og har helt i meg havregrøt/suppe, grusomt vørteøl og drukket masse vann. Har selvsagt ammet enn masse og pumpet. Jeg sliter med reflksen i tillegg. Har fått opp produksjonen og erstatter bare litt med mme. ( en flaske om natta). Så kanskje det hjalp med inntaket mitt.Nå er det bare å få det ut som gjenstår. Spray hjelper litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå