Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Datteren vår har hatt veldig flytende avføring de siste dagene. Hun er 3 1/2 mnd og fullammes. Avføringen har jo alltid vært løs, men nå er den helt som vann. Dette har ført til at hun er blitt veldig sår i underlivet, noe hun aldri har vært før.

Regner med at dette kommer av noe jeg spiser. Har prøvd å resonere meg frem til hva det kan være. Det eneste jeg har kommet på er klementiner. Noen som har lignende erfaring? Eller vet om noe annet det kan komme av? Skal selvfølgelig slutte å spise klementiner nå og se om det hjelper :o)

Skrevet

Datteren vår er jo litt større og spiser selv men hun har iallefall blitt kjempe sår i stumpen etter å ha spist klementiner...synd for hun elsker det jo. Vet ikke hvordan de sterke fruktsyrene overføres til morsmelk, men det er nok absolutt en god ide å slutte å spise klementiner for en stund.

Hvis det går bra kan du jo heller forsøke å spise litt igjen etterpå. Kanskje det går helt fint at du spiser en eller to (du vet klementiner hører liksom jula til da) uten at man behøver å dytte i seg 20 på en gang......eh, snakker for meg selv nå, det er jo ikke sikker du er like grådig på klementiner som meg ;-)

Skrevet

Takk for svar! Høres ut som resoneringen min kan stemme da ja... kjedelig, for jeg er nok like grådig på klementiner som deg... :o) Men, men! Jeg overlever nok... hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...