fjell og fjord Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Min er 4,5 mnd.. Bare begynte å bli iteressrt i leiker.... Lurer på når skal jeg prøve å treffe andre babyer vil ikke bli for sent
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei det tar ennå lang tid før barna aktivt begynner å leke med hverandre. Er rundt toårs alder de begynner å leke sammen og ikke bare ved siden av hverandre. Derimot begynner de veldig tidlig å bli interessert og ha glede av andre barn rundt seg, så om du har mulighet så får christina mye glede av andre barn allerede nå. Babyer elsker å se på baby/barneansikter og de lærer mye av hverandre selv om de ikke leker sammen aktivt:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Har du ingen barselgruppe som du er med i? eller har muligheten til å bli med i? Vi se i vår barselgruppe at barna har veldig glede av hverandre. De kose og kliper...så vi må jo passe på! hihi Selv om de ikke leker sammen så har de veldig stor glede av å se hverandre. Tror nok at Christina er klar for noen "lekekamerater" nå! LOTTE
firemerkersmør Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Taasen på 6 mnd er veldig interesert i sine lekekamerater i barselgruppa. De ligger på gulvet og ser på hverandre, suger på fingrene til hverandre og koser seg.
fjell og fjord Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Takk for tips.-) jeg og Christina har vært på barseltreff 4 mnd vi var 4 stk barna våres låg på teppe ved siden av men ikke hade så mye interesse til hverandre bare 2 av dem såg litt på hverandre ikke min :-( Så har vi småbarnstreff på mandager Har vært der en gang, skulle i dag og men de vår så forferdelig regn og vind De har meldt storm Men skal prøve neste gang da Kjenner noen mødre som fikk babyer i år kansjke skal ha mer kontakt med dem... dei er ikke nære venner av meg men kan bli... Så er det jenta mi klar sier dere :-) Hun blir veldig aktiv begynner å krype bakover ligger mye på magen flink jenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå