Gå til innhold

Hva skal tempen ligge på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du er gravid og måler 4 dager før ikm?

hva er vanlig liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt individuelt.det er hvordan DINE temper er i forveien som kan si deg noe om du er gravid eller ikke

Skrevet

ok.så det er ikke sånn ca?

har ikke målt før,men lilletrollet maste om at jeg skulle begynne nå,

så da gjorde jeg det....men har jo ikke noe å sammenligne

med da...

men er det ikke sånn at den skal være høy?

da tror jeg ikke det ble noe spire på meg denne gangen heller.

Skrevet

Den skal være høy ja. men det er ingen sånn ca temp, du må se alt i forhold til hverandre. Hvis du har alle tempene fra syklusen så kan jeg se på de

Skrevet

Ikke så lett å si, men den bør ligge på samme temp. som etter EL stigning eller høyere. 4 dager før IKM kan man også ha en dip tror jeg, men mest trolig ser man ikke på tempen at man er gravid før etter IKM, da fortsetter den å være høy.

Du kan kanskje finne et mønster hvis du har mange sykluser å sammenligne med, og mer en en der du er gravid.

Skrevet

men jeg begynte i dag....hehe.

så da er jeg klar når neste pp starter.

men den var ikke mer enn 36.79 i dag,og det er vel

uansett litt lavt?!

skal lære meg hvordan det her funker.

Skrevet

jeg lover deg at det blir lettere etter hvert. Når du har målt noen sykluser så sjønner du det:)

Lykke til

Skrevet

ok:-)

blir spennende.

takk for hjelpen!

Skrevet

Jeg har vanligvis en temp. på 36.15-36.25 før EL,og så ligger den mellom 36.65 og 36.80 etter EL. Jeg tempa ikke deste pp(den jeg ble gravid på),så vet ikke hva den ville vært da. Om du leser om temping på www.pernille.info,så lærer du deg det skikkelig,det står kjempebra forklart der! :-) Jeg printa det ut og pugga det for halvanna år siden,og nå er det ren plankekjøring. (men tror ikke jeg gidder å tempe,vet jo at jeg har EL av meg selv,hadde alltid det før MA'en nå)

Lykke til!

Skrevet

Hvis du kikker på oversiktskart til de som er gravide (f.eks FF) vil du se at 36,79 er helt fin temp å ligge på normalt sett om du skulle være gravid. Men som de her over sier, så kommer det an på hvor høy temepn din er ellers... Sist jeg var gravid ble ikke min temp høyere enn 36,9 på det meste, lå stort sett mellom 36,7 og 36,9.

Lykke til med tempingen, håper du slipper neste pp.

Skrevet

heia.

jeg har som regel temper på ca 35,8-35,9 før el, og de gangene jeg har vært gravid har den steget til 36,7-36,9

Det er jo en ganske markant stigning som man ikke kan unngå å legge merke til.

fortsett med tempingen :) håper du slipper en pp til, men om du får det, så ser du jo veldig raskt hvordan det fungerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...