Sessa ruger igjen... Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jepp. De mister ofte babyhåret sitt. Først nå begynner det å komme en god del nytt hår her. (Hun er fire mnd) Har forsatt igjen hockey sveisen sin, da! ;-D (langt, mørkt hår i nakken)
Loppa- nr2 i magen Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hei Ja det er vanlig. Min lille tulle ble født med svart tykt hår. Nå (6mnd) har hun blondt hår! ;O)
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Ja! Alle babyer mister litt av det første håret. Særlig de første 2mnd. Velsa her mistet en del hår, særlig når jeg badet henne kunne jeg se hår i baljen etterpå. Nå er hun 5mnd, og har så smått begynt å få mer hår igjen. Alle babyene i Dib-gjenen min har og mistet en del hår...helt vanlig
hemmeligvemmelig Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Haha, hockey her også.. han har samme sveis som morfar hadde, ikkeno på toppen men masse rundt... en ettertraktet sveis med andre ord.. Takk for svar, da kan jeg berolige sambo med at bebis er i orden
mamo82 *2 jenter* Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Ja, Maren mista nesten alt midt oppå da han var rundt to mnd. Først nå når hun er 4 mnd begynner det å komme tilbake. ..Men hun ser fremdeles ut som ei bowlingkule, da!
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Slites jo endel bort etterhvert, snuppa her har et skallet område i bakhodet, hehe.. Begynner å få litt mer hår nå da, men er fortsatt "hockey-sveis" her og:) Dumt de skal miste nyfødt håret, er så myyykt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå