Gå til innhold

ca uke 17 - hvordan ser magen deres ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg vet jo at livmoren ennå er under navlen, men jaggu har jeg ikke fått mage helt oppunder mellomgulvet! Irriterer meg litt, for da ser man større ut en man vil allerede nå... Blir så mye mas... Men jeg er jo 3. gangs, så det kommer vel fortere og fortere. Skulle ønske jeg kunne få en sånn fin liten kul under beltet, ikke ballon allerede nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Er "bare" uke 15 da, men jeg ser ut som om jeg er 5 mnd på vei. Magen er stor og rund og begynner å gå utover fra like under ribbena og går så i en fin bue utover til navlen og så skrår den innover igjen ned mot skrittet. Jeg for min del synes det bare er kos med stor mage jeg da, men klart det er litt rart når folk alt nå, etter et blikk å magen, spør når jeg har termin osv, dette opplevde jeg ikke før i 5-6 mnd de to andre gangene...

Skrevet

min er kjempe stor! jeg er 15+ men livmoren min er jo allerede over navlen da... ? når jeg ligger på rygg og kjenner etter ( trenger ikke kjenne engang- ser det kjempe godt når jeg ligger- sånn bul vettu:) ser vi og kjenner bulen begynner rett over navlen:)

er stoooor! :)

Skrevet

hei..jeg er 17+1 og har god mage..men når jeg ligger på magen,spes om morgenen er jeg diger på høyre side..vet ikke hva det er,men rart er det...men utover dagen så blir den lik overalt..strutter ut..så man kan se jeg er gravid..livmora er godt oppe ved navlen..

Skrevet

hei maria:) ved navlen? eller over? jeg sjønner ingenting jeg-- endten er jeg helt på bærtur ( vet jeg er det når det gjelder mye nå for tiden:)

ellers så vet jeg ikke--

jeg er 15+ og min livmor er navle/litt over... ???

kanskje navlen min er langt nede på magen da kanskje? ja, det hørtest logisk ut:) må vere det:))

hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? hehehe:))

Skrevet

livmora mi er ikke over navelen..men under..er ganske stor kul jeg har..men kule går fra skambenet og opp til navel..jeg har jo 2 inni der da=) skjønner du mer da?

Skrevet

njeeei.... bare at min mage ikke er normal- for da er jeg alt for stor for "alderen" liksom... hmm-- blir fint å høre hva jm sier, kan jo ikke være noe galt da i allefall:)

Skrevet

Magen min er også høyt oppe, og livmora er ca to fingre over navlen og jeg er idag 16+1. Ser ikke skikkelig gravid ut, for magen er så høy, er ingenting der jeg mener den burde vært...Så jeg ser heller bare litt tjukk ut over magen. Venter veldig på en ordentlig gravid-mage!

Skrevet

Til ChAnZei m BaBYiMaGeN=D (!?)

Genial side! Lo så jeg gråt av din liste over "symptomer" :-)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...