Berma Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 jeg er 30+5 og har veldig mye kynnere...jeg er allerede sykemeldt og gjør allerede lite og ingenting om dagen, men jeg har så mye kynnere. inatt hadde jeg kynnere konstant med 1 min mellomrom i 2 timer og da lå jeg helt i ro....jeg er førstegangsfødene så jeg er litt bekymret...de er ikke spesielt vonde men d er jo ubehagelig å ha de så ofte.. bør jeg ringe føden?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 jeg har hatt det slik med jevne mellomrom helt siden jeg var ca 22 uker på vei. Hos meg var det slik selv om jeg lå i ro. Jeg har ringt til føden 2 ganger, men begge gangene har det likevel sett bra ut. men hadde jeg vert deg hadde jeg berre ringt å hørt om du skal komme eller ikke. Da slipper du å bekymre deg, men det er sikkert ingenting
Berma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 takk for svaret tror jeg skal ringe dem å høre....jeg har jo også hatt mye kynnere siden uke 20, men ikke så mye som nå....uansett bedre å ta en tlf for mye enn for lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå