Gå til innhold

crinonerester, hvilken farge???

Anbefalte innlegg

I dag kom det ut masse crinone noen timer etter at jeg

tok den. Men det var ikke bare hvitt, litt brunt også..

Ble bekymret, for vet ikke om det er normalt... Og brunfargen

ble enda mer skummel nå som jeg er gravid..

Regner med at det var gammel crinone som også kom

ut, skikkelig ekkelt..

Noen som har opplevd dette, og kan berolige meg litt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7419269-crinonerester-hvilken-farge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe problem, dette er jeg sikker på at alle har opplevd!

Det er jo helt naturlig at Crinonen "tar" med seg litt gørr ut, når den har vært der en stund:-)

Du må slutte å bekymre deg for alt Gøril, NYT dette fantastiske i stedet! :-) Dette går jo så fint, Tr har ikke vist seg i hele tatt, og hcg`en din var jo bare fantastisk! :-)

Masse klemmer

Ja, jeg vet Linda, jeg må skjerpe meg. Det tar litt av nå .. hehe..

Jeg ble bare litt satt ut da det kom ut en hel haug med brunt gørr..

Og det er jo bare så ekkelt, akkurat nå er jeg på jobb en tur..

Og har ikke skift her.. Det er jo bare typisk også.

Synes det er så vemmelig med denne crinonen,

så gleder meg til jeg kan slutte.. (uke 10).

Håper at hcgsvaret ditt er veldig positivt i dag Linda.

Jeg skal krysse alt jeg har for fin stigning..

Og så skal jeg også krysse fingre for meg selv, at jeg

snart tar dette litt mer med ro, og tenker mer positivt..

Det trenger jo ikke gå galt.. hehe.. Det er bare min instilling som

er helt rævkjørt..

Jeg forstr deg, du må ikke tro annet! :-)

Men du må tenke litt på en ting, og det er at jeg er sikker på at når du ventet på å bli gravid, så tenkte du på svangerskapet som en herlig ventetid! Ikke bekymre deg for alt, vi vet jo ikke om vi er så heldig og oppleve dette igjen!

Kos deg, Gøril! :o) Du har ikke hatt ETT eneste symptom på at dette ikke skal gå bra! Og det går så fint!!! :-)

Masse klemmer! :o)

Hei!

Selv om det er over et år siden min lille ivf-sønn kom til verden, er jeg fortsatt inne her ofte og følger med dere. Er så herlig å se når noen lykkes!! :)

Hos meg kom det crinonerester i opptil flere fargenyanser, både hvitt og brunt og til og med grønt...! Spurte om det da jeg var på UL i uke 9, og fikk høre at det var heeelt normalt. :)

Ønsker deg lykke til med svangerskapet! Det er fantastisk å gå gravid, spesielt når det er så utroooolig etterlengtet... :)

Annonse

HeHeHe!

Jeg må le litt av deg, Gøril, for du er akkurat som meg!! Prikk lik på alle måter. Hysterisk og usikker på alt. Jeg trodde venninnene mine skulle forlate meg for alltid.

Hos meg er Crinonen fremdeles rosa/aprikos noen dager (jeg er snart ferdig nå....), og det bryr meg ikke lenger. Og det er skikkelig ekkelt når den kommer ut. Har brukt to pakker med bind, jeg, som jeg hadde stående.

Kos deg, Gøril. Dette går så bra. Kanskje du til og med skal ha flere?????

Klem

e he! Godt å se at det er flere enn meg som må stille spørsmål ved den ekle geleen!!

Hos meg kommer det ut masse rare greier, og det har som oftest litt gammelt blod med seg. jeg regner med at det er rester fra uttaket, men nå er jo jeg bare på rugedag 4 enda. Jeg er helt sikker på at det er helt normalt, og at du ikke trenger å engste deg i det hele tatt!!

Jeg bare venter på possitive nyheter fra deg etter at du har fått tatt den hersens blodprøven en gang til!!! Kom igjen nå!!! ... :-)

Massssse klemmmmmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...