Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor går grensen mellom "forsinket mens" og sa?

altså, hvor langt er en på vei når du bør oppsøke lege når du begynner å blø etter positive tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes noen regler for dette, men hvis du først har testet pos. etter IKM, for så å miste, så har du nok hatt en SA. Men én pos. test før IKM og så mensen på IKM-dagen regnes nok ikke som SA (kalles kjemisk gravid).

Skrevet

Jeg mista første gang samme dag da jeg testa positivt,5 dager over IKM,da var det så tidlig at alt som regel kommer ut av seg selv(er jo ikke stort som har skjedd der inne så tidlig)

Jeg mista nå nettopp,da i uke 11(MA),så da hadde jeg noen runder hos div. gyn. og på sykehuset for å se om den levde(hadde da bare blødd litt),og etterpå for å se om alt kom ut av seg selv,eller om jeg måtte ha utskrapning.

Tror jeg ville satt mi grense til 1 uke over,så fått en innvendig UL for å se om det fortsatt er noe der inne,eller om alt har kommet ut,evt. om den enda lever(selv om det kan være vanskelig å se så tidlig) Man kan også ha det en kaller "kjemosk graviditet" der det befrukta egget bare streifer livmora og setter igang hcg produksjon,men ikke fester seg og kommer ut som vanlig mens...

Skrevet

takker for svar!!!

veldig spennende tider dette, så greit å ha folk å spørre!

har lest historien din elli, sååå trist, jeg fatter ikke hvor du henter livsmotet fra akkurat nå, wow!

lykke til videre!

Skrevet

Takk,søte du :-) Vet du,man blir vant til sånt,regner nesten med motgang,har hatt masser av det opp igjennom åra,så detta var bare en av mange nedturer... Man får litt sånn krokodillehud,uten bulkene(hørte ei på tv si det,passer egentlig godt inn på meg)

Det er bare å spørre og grave om du lurer på noe,det er masse supre jenter her som oftest kan svare på det meste. Er alltid en eller annen som har opplevd det samme som en selv,og kan dele erfaringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...