Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 siste dagene har det eksplodert! han snakker, jollrer og ler hele tiden:-)) det er så koselig at man jo bare smelter.. så nydelig det går ann å bli liksom! hvordan står det til med deres? mye lyder?
haater husarbeid Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Min er også tre og en halv mnd og her skravles det over en lav sko hele dagene! Spesielt på morningen når vi akkurat har stått opp, er han skravlete. Veldig koselig ja!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 haha.. ja han her er også sinnsykt preikesyk på denne tiden! han tar helt av akkurat nå foran tv:n:-) tror jeg skal gå å drøsa litt med han.. hehe...
belli72 Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Min er tre måneder på torsdag, og skravler som en foss.... Så skjønn!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 min ble 3mnd på fredag. jabber og ler mer og mer =0) får ikke tid til annet enn å bare jabbe med jeg,hehe utrolig nusselig der han ligger med glinsende øyne og prater.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 ja,d et er alldeles fantastisk at det begynner bli en GUTT og ikke "bare" en liten baby:-)) syns de første månedene er ganske kjipe på mange måter, men nå snur det og blir bare bedre og bedre:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå