Gå til innhold

kontroll hos Jm uke 40+6 i dag.

Anbefalte innlegg

Har i dag vært hos jm til kontroll.

Hu mente helt klart at magen min hadde sunket mye siden sist, men symfysemålet var jo litt over en det som var sist uke. Skjønner ikke det jeg da men.

Ellers var alt bra. Alt for bra ingen tegn på at noe er på gang, men jeg ba henne ikke sjekke meg for modning da. Men det gjør de vel på overtidstimen på sykehuset. Det fikk jeg til fredag den 15/12. Så da er det bare å vente å se da. Ville ha meg inn så tidlig for som jm sa: hu er litt stor... Vet ikke om hu mente meg eller ungen jeg. Mener babyen i alle fall er 4 kg nå. Så stor nok da.

Vekt: + 22,5

Bt: 141/78

Hb: -

Urin: -

Ødem: 1-2

Leie: HF

Fl/min: 148

Symfyse: 37.

Så nå er det bare å vente på fredagen og dommen fra sykehuset på om vi kommer oss i veien slik at vi er hjemmat til jul:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7419141-kontroll-hos-jm-uke-406-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, godt at alt er bra da! Jeg skal oxo til jM i dag, jeg er veldig spent på hva hun sier, for har en stor baby her... Har i natt hatt utrolig mye sterke menssmerter som har kommet og gått m jevne mellomrom, så trur jeg skal få henne til å sjekke modning.. Regner m at jeg får time på sykehuset på fredag oxo, så blir spennende å se når tulla vår kommer....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...