Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i håp om at kroppen min kan klare å sette igang noe snart.... Tør liksom ikke være dødstrøtt før en fødsel heller.....

Snakket med riksen ang overtidskontroll - jordmor der sa jeg bare måtte smøre meg med tolmodighet.....(akkurat som om den "salven" ikke er brukt opp for lengst), og at de praktiserer 2 uker over fortsatt!!!!

NATTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fortsetter under...

Annonse

Uff, jeg føler med deg. Det er så kjedelig å gå og vente.

Men de er strenge på det med overtid og igangsetting har jeg på følelsen av. Gjør ikke noe før de må. Men de har sikkert mange som spør etter det.

Men hvis du er utrygg så må du inn å få sjekket at lille jenta di har det bra.

Håper det snart skjer noe hos deg!

Hei, oppe igjen - og formen er like fin..... søren også!!

Jeg er egentlig ikke så utrygg, mjøsa - for jeg kjenner henne hver dag .....

Hadde vel egentlig lyst til å bare si til sykehuset at jeg ikke kjenner noe.... kanskje de hadde gjort noe..... hehe.. neida, jeg gjør ikke det altså!

Vips og Lucia, dere føder vel ratt før meg dere. jenter.....

Klem

Hei,hei,hei jenter................ Ikke no dealing her - jeg er fus før dere!!!

Og jeg venter på bobaloos......... for jeg har nemlig lovt å ikke føde før henne, da hun hadde termin 1 des, og jeg 3 des..... så her er det bare å stille seg i kø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hihi....

Popkind, det er jo enda 13 dager igjen til julaften så jeg skal nok ikke prøve å presse meg fram i køen.. Ihvert fall ikke foran deg!!! Det tør jeg ikke!!! He he :) Jeg lover å spandere en skikkelig drink på deg når vi "slipper ut" hvis jeg føder før deg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...