Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette med vogn.. Hadde tenkt å kjøpt Quinny freestyle, men er litt usikker..

En venninne av meg har hatt den og en venninne av henne igjen. Begge er kjempe fornøyd! Men har hørt så mange si at den tåler så lite, og at den har dårlig demping ( babyen rister i bagen). Jeg bor i byen og er bare asfalt rundt her, så jeg vet ikke om det blir noe probl. Så er det det at bagen tåler bare 9kg og den en liten. Babyen vokser fort ut av den..Noen andre med erfaring?

Den er kjempe stilig og lett å trille da. Og den koster bare 4000kr!!!

Skrevet

Vi har den vognen og er superfornøyd så langt, men har ikke prøvd den med bag på enda da siden vi kjøpte den i sommer (minsten er 2 år). Vet at bagen er liten, men min personlige erfaring er at jeg uansett bytter til sportsvogndelen når de har vært rundt 5 mnd fordi de da overhode ikke er interessert i å ligge nede hele tiden. Og med en god pose og evt et teppe i bunn, så er jo sportsvognsdelen fult brukelig uansett til soving. Dessuten er det ok å venne babyen til å sove litt inne også på dagtid synes jeg, ikke bare i vognen. Er mye lettere å få babyen til å sovne av seg selv om kvleden i sengen sin dersom den alt er vandt til å bli lagt i sengen om dagen når man her mer energi til å venne den til å ligge der.

Skrevet

ja jeg byttet tidlig til sportsdelen med datteren min sist jeg og. Ville ikke ligge så lenge i bagen. Får også ikke veldig store barn (mannen mi er fra korea). Datteren min er snart 3år og veier 13kg!! Hørt om babyer på 3mnd som veier 10kg....!!! Men hun er ikke mager da. Bare liten og nett. Men ganske muskuløs faktisk;)

Tror jeg vil satse på den vognen jeg. Vi har ikke mye grusveier her så det er lett og trille. Prøvde den litt hos min venninne, og syntes den var veldig lett å trille iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...