Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 Har veldig lyst til å kalle opp, og da har vi disse alternativene: Antonie Josefine Andrea Liv Ellers så har Victoria plutselig dukket opp som ett alternativt navn, men blir jo ikke oppkalt da da... Dere kan også gjerne komme med andre alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 11. desember 2006 #2 Del Skrevet 11. desember 2006 Av de du ramser opp synes jeg at Josefine er finest. De andre er litt "bobb-bobb" ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 11. desember 2006 #3 Del Skrevet 11. desember 2006 Andrea først, så Liv. De andre likte ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Del Skrevet 11. desember 2006 Andrea - absolutt finest Josefine - søtt Liv - Greit nok, men hva med Live? Victoria - for sukkersøtt Antonie - ikke fint i det hele tatt i Norge med mindre dere har utenlandsk opprinnelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Del Skrevet 11. desember 2006 Må man kalle opp da? Fint med litt fornyelse. Victoria er nydelig, det betyr seier, og er et navn som passer overalt. Ellers er jo Andrea veldig søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 11. desember 2006 #6 Del Skrevet 11. desember 2006 Liv synes jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 11. desember 2006 #7 Del Skrevet 11. desember 2006 andrea er nydelig =) antonie har jeg aldri hørt før...sier meg enig med personen over her, ikke fint om ikke det består av utenlandsk opprinnelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #8 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg syns antonie og andrea er fine. hvis det hadde vært en jente inne i magen min skulle hun hatt antonie som mellomnavn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 11. desember 2006 #9 Del Skrevet 11. desember 2006 Josefine og Viktoria er finest. Så kommer Andrea. Og til slutt Antonie og Liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 11. desember 2006 #10 Del Skrevet 11. desember 2006 1) Liv 2) Josefine 3) Andrea 4) Antonie 5) Victoria Hva med Liv Andrea? Live Josefine? Eller Vilde som blir en slags mellomting mellom Victoria og Liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #11 Del Skrevet 11. desember 2006 Andrea Antonie Liv Josefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg83 Skrevet 11. desember 2006 #12 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg må bare si det.. Jeg har en fantstisk søt, tøff og artig lillesøster på 13 år, og hun heter LIV ANDREA!! Synes det er et fint og samtidig stødig og robust navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2006 #13 Del Skrevet 11. desember 2006 Liv. Alle de andre er pompøse. Til nød Andrea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 14. desember 2006 #14 Del Skrevet 14. desember 2006 Min rangering på disse er: Liv (bør være et mellomnavn til, f.eks Cecilie) Andrea Josefine Antonie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #15 Del Skrevet 14. desember 2006 Liker Andrea best. Josefine og Liv er ok. Antonie liker jeg ikke. Victoria er en bra utfordrer til Andrea, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 14. desember 2006 #16 Del Skrevet 14. desember 2006 # Antonie #Liv #Josefine #Andrea Victoria Josefine Victoria Andrea Andrea Josefine Rådigget Antonie forresten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #17 Del Skrevet 14. desember 2006 Liv Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #18 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker kun Andrea av disse navnene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 14. desember 2006 #19 Del Skrevet 14. desember 2006 Oppkalling er jo kjempekoselig! Saa jeg ville valgt et av de. Likte Josefine kjempegodt! Og Andrea er ogsaa veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå