Tupsi Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Kommer samboern min til å fri snart?Viktig! jeg født 170179 samboer 011281 Tusen takk på forhånd
Tupsi Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2006 Vær så veldig snill å svar men hvis du kan,det står liksom om vi skal gidde å fortsette forholdet eller ikke..
Twig Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hehe, unnskyld men.. så hvis han frir, skal dere fortsette forholdet? Uff.. men jeg kan dessverre ikke se noe frieri nå.. beklager
Tupsi Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 He he skjønner det høres litt rart ut.. Neida det har bare vært så mye styr i det siste,det er privat men det er p.g.a. at han ikke frir jeg begynner å bli litt irritert,jeg har mine grunner for å si det sånn. Neida forholdet blir ikke slutt av den grunn men for å si det sånn så har jeg mitt svar hvis det ikke skjer. Høres veldig hemmlighetsfull ut nå men har ikke så lyst å fortelle om det her. Men tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå