Gå til innhold

nå begynner samboern min å bli utålmodig..

Anbefalte innlegg

vi sitte begge to¨å venter på at jeg skal føde.

jeg tar det stille og rolig.

stresser ikke med å få satt i gang fødselen eller noe.

mens min samboer spør om vi skal "hoppe i høyet" eller gjøre noe intensiv husarbeid....osv

å hver gang jeg reiser meg for å gå på toilette (spesielt på natta) , så spørr han hver gang om " vannet er gått"... ... ....

hehe.... å han sier det er min skyld at jeg ikke har født enda, at jeg holder igjen for å IRRITERE han :)

Som om jeg kan kontrollere når fødselen vill starte :)

Fortsetter under...

hehe.. så du er her fremdeles?

vi kan jo se hvem som holder lengst ut... heheh :)

ja du har vel prøvd det meste til nå?

fikk du tatt noe lakserolje?

jeg har ikke noen tegn på noe som helst.

det eneste er at jeg har vært litt ekstra kvalm og gått en del på toilette.

men tror det var pga en halv dårlig pizza jeg spiste i går, å ikke noe med graviditeten. :)

har jo hørt så mye om den "fødepizzan", så da tenkte jeg at en pizza fra den lokale pizza shop ville sikkkert være 100 ganger bedre pga "hygienen" der nede.

Annonse

*ler* Stakkars menn!! :-)

Jeg er her! Og kommer helt sikkert til å holde ut lenger enn deg gitt!! ;-) Når blir man satt igang i Danmark?? Samme som her?

Har ikke tatt lakserolje enda gitt!! :-) Men hvis jeg fortsatt er like gravid i slutten av uka så KANSKJE!! Skal til jm igjen på torsdag!

Skulle så gjerne visst om jeg er moden... tror nemlig ikke jeg er det!!!

Hihi min ble også sååå skuffa når han begynte å innse i går kveld at han nok måtte på jobb i dag likevel. Han som hadde sagt god jul og ses over nyttår til kollegaene på fredag! Dakkar sambo!

Sånn er det hos oss også :-) Hi hi... Nå har vi jo en uke igjen til termindato men vi har begge to såååå lyst at babyen skal komme ut snart. Såååå utålmodige. Hver morgen spør han: "Har du kjent noe i natt?" Han er kjempe inntilt på å IKKE å gå på jobb men å faktisk ha permisjon og juleferie resten av året :-) I går var det vindusvasking, springing i trappene og sex men INGENTING funker :-( Når det kommer til Lakserolje så er jeg litt skeptisk men kanskje jeg tyr til det en dag...

*LER*

Mannen min har hele tiden sagt at du må ikke føde før da og da, flyttet datoer ettersom det har passet med jobbingen hans, livredd for at jeg skulle føde før termin for det passet så dårlig ( akkurat som om noe kan tilpasses en som driver selvstendig... jaaaa...) Men NÅ er det helt motsatt... Gnål om jeg ikke har tenkt å føde snart - for det er umulig å planlegge noe!!!

Snakk om å være frekk... akkurat som om jeg sitter her på 8 dagen på overtid fordi det er så J***** morsomt!!

Og i tillegg så nekter han å bidra med det han kan... nemlig soldatenen hans.... Aaaargggggggggggggggggggg..... Hva skal man gjøre med sånne :)))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...