Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er jeg i 3 trimester jeg også. venter mitt fjerde barn men har aldri gruet meg så mye til en fødsel noen gang. vurderer keisersnitt. noen med erfaring? og er det noen her som har vært på ultralyd å fått beskjed om at babyen har ovalt hodet? hva er grunnen til det? alt jeg veit er at det ikke er noe galt med lille tuppa mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei - ovalt hode hørtes rart ut - er det at ungen har langt bakhode? Det har min(e) - både toåringen og han i magen, så hvis det lakker mot setefødsel har jeg bestemt meg for å knipe igjen til de gir meg KS... Men lykke til uansett - det ordner seg sikkert.

Skrevet

hei hei :) å takk for svar. ovalt hodet da mener jeg at babyen er smalere mellom ørene enn fra panne til bakhodet. som regel skal jo hodet være rundt. håper bare det ikke er noe alvorlig som dem ikke har sett på ultralyd.. når har du termin spongebob?

Skrevet

25.1 venter jeg en liten gutt som definitivt er lengre fra panne til bakhode enn fra øre til øre. Vi har samme hodeformen alle sammen på min side av familien, og det betyr ikke egentlig mer enn en skremmende hodeomkretsmåling! Men så lenge han kommer ut med bakhodet først blir aldri diameteren noe problem, da kommer de med den "spisse enden" først og det gikk veldig fint forrige gang. Det er bare hvis han kommer med føttene eller setet først at det blir vanskelig.

Har som sagt samme hodeformen selv den dag i dag, og bortsett fra idiotisk stor størrelse i russelue har jeg aldri hatt problemer med det:)

Skrevet

godt å høre at d ikke er bare min lille jente som har d da.. missforstå meg rett :) er drit redd alikevel jeg. har 3 gutter fra før men ingen av dem har hatt sånn form. men jeg krysser fingrene å håper alt går bra. men jeg tror nok jeg kommer til å skrike til meg keisersnitt ja :) hadde en fæl 3 fødsel... takk for svar :) har termin 1 mars jeg da :)

Skrevet

Hei og velkommen! Jeg sliter med det samme som deg, jeg venter mitt 6. barn og gruer meg for første gang til fødselen!! men har tro for at jo nærmere jeg kommer termin jo mer hormonell og klar blir jeg,he he. fikk nr 5. i uke 37, så går spennende tider i møte

Skrevet

tusen takk for d :) barn nr 6 ja... da har du litt å henge fingrene i du å :) jeg er bare 27 å snart 4 barns mamma. å trives kjempe godt me d.. kunne ikke hatt d annerledes.hva er årsaken til at du gruer deg da? hatt noen spesiell opplevelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...