Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare mase litt til jeg! :-)

Du så på meg før helgen da jeg spurte om hva du sikk opp som kjønn på babyen i magen og de skrev to gutter, og vi fant ut at du antagelig fikk opp de to guttene jeg alt har og at du skulle se en gang til og du fikk opp noe mer på den i magen. Kunne du være så kjempesnill å gjøre dette? Er født 17.11.1980.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en liten ting til, dersom du har tid, kan du se noe om fødselen? Blir det keisersnitt eller vanlig fødsel? Det er desverre enn viss risiko for at jeg må ta keisersnitt denne gangen, men ikke sikkert og får ikke vite noe mer før noen uker før termin....

Skrevet

Sorry Alva skjønnet vil ikke vise seg denne gangen heller. hehehe lurebaby dette. Derfor må jeg bare stole på den første gangen jeg spådde deg, og såg jente. Det ser ut til at det kan bli keisersnitt.

Skrevet

Uff da! Har skikkelig angst for keisersnitt :-( Men morkaken var totalt forliggende på UL i uke 12 (altså dekket hele mormunnen og litt over på andre siden) så det er ikke sikkert den vil klare å flytte seg nok oppover til at jeg kan føde normalt. Får nok ikke svar på dette før rundt uke 32 ++ Ja, det ER en liten lurebaby, skal vedde på h*n ikke vil vise seg frem på UL heller, hehe...

Skrevet

Hehehe, kan prøve igjen jeg lenger frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...