Gå til innhold

Trenger tips! Kun sporty julegaver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et forsøk på å bli enda mere aktiv har jeg og mannen blitt enige om at vi kun skal gi sporty julegaver til hverandre og barna i år. Men som de materalistene vi er så har vi nesten alt, som ikke koster flerforldige tusen....synes nemlig vi hadde trengt en seilbåt, men gidder ikke kjøpe den for de er så vanskelige å pakke inn...haha

men seriøst. Har dere noen tips til sporty gaver til mann og barn...2 mnd og 3,5 år.

Skrevet

langrennski til mann og 3åring, og bæremeis til den på 2mnd

Skrevet

Spørs jo hvor mye dere gir til hverandre, men det er jo bare å gå på g-sport eller no å få ideer. Lue, superundertøy, climate-t-skjorter er fine å svette i for svetten syns ikke, akebrett...!!!

Dyrere gaver kan jo være treningsapparat blant annet..

Eller hva med danse-matte som kobles til tv, slik at du "hermer" etter trinnene? Har hørt det er god trim ihvertfall!

Skrevet

Halloen! Sporty julegaver, så sunt!!

Akebrett til hele familien! Må jo være litt forsiktig med babyen så klart, men hvertfall kjempegøy mår man er 3,5 år. Eller voksen...

Skrevet

Langrenn ski til hele familien, og pulk til minsten! Det er bare SÅ flott å starte slike sunne vaner med familien sin!

Skrevet

Ski og pulk, selv om det er litt for tidlig for minstemann å sitte i den, kan dere håpe på mye snø november neste år!.

Til de sporty menneskene vi kjenner, kjøper vi stort sett ordentlig ullundertøy, ullsokker o.l. De sliter stort sett ut det de har på et år. :-)

Skrevet

Hadde tenkt på kjelke til 3,5 åringen.....men så er jeg så redd for at det ikke er snø på juleaften. Tenk så kjipt å få gave du ikke får brukt!

.

Ellers så har alle ski, og vi har pulk. Bæremeis er jo lurt, men når kan babyene sitte i de? Tror jeg spør om det i egen tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...