Gå til innhold

mikrobølgeovn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp lest at iflg en amerikansk undersøkelse, økte abort risikoen betraktelig ved daglig bruk at mikrobølgeovn.

Verdt å tenkte over for oss som kanskje gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei dette er IKKE verdt å tenke over! Det er bare hysterisk og dumt, sorry men dette faller jeg ikke for. Hva da med tv, pc, videospiller, mobiltelefon og mp3 spillere, spontanaborterer man hvis man bruker dette og??? Kjære vene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, alt det du foreslår i stedet som skal være skadelig, kan faktisk ikke sammenlignes med mikrobølger fra mikrobølgeøvn.

Det er ikke slik at man garantert spntanaborterer hvis man bruker mikrobølgeovn, men sjansen for det økes betraktelig ved DAGLIG bruk!

Vel, jeg synes det faktisk var såpass nyttig informasjon at det var verdt å fortelle det videre! Om du vil ta det til deg eller ikke, er ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, og når jeg var lita (og microen var et nytt element på kjøkkenet) sa de at man fikk hjernekreft av å se på mens maten ble tilberedt i den....

 

Farlig å gå på butikken er det også, en kan jo faktisk bli påkjørt og abortere av påkjenningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis man leser slikt på nett og vil dele det med andre er det faktisk litt smart å linke til kilden man tar sånne ting fra...så får de som vil lese ALT og gjøre seg opp en mening selv,,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...