Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Var på litt forsinket 6 ukers kontroll for en uke siden. Skal til legen med babyen i dag ang navlebrokk. og så skal vi dit med eldsten om noen uker (kontroll av ører), og jeg skal dit i januar (gu). Er det flere som også renner ned legesentre?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Syns ikke det var å renne ned, vi går hver dag!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hehe, samme her, begynte da snuppa var 9 dager gammel! :-) Har vært der på 6-ukers, to ganger ang øyekatarr, øyekatarr på jenta mi, "merkelig utpust" på babyen... Jenta mi har også navlebrokk, er det grunn til å dra til legen? Har bare vært på helsestasjonen med det jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 HI Ringte helsestasjonen og de sa jeg skulle dra til legen.....
belli72 Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Skriver under på at vi er mye hos legen, ja. Men så har vi fire små barn, så det er vel ganske naturlig?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Hehe, gjør ikke annet enn å fly til legen selv... Først 6 ukers kontroll, så fastlegen pga cyste i halsen (som jeg trodde var kreft..*rødme*) så ørenesehals spesialist med samme cyste. Deretter hadde jeg mensen i over to uker; til fastlegen igjen (skal til enda en spesialist i morra pga det) og legevakta på fredag siden småen hadde hatt forstoppelse en uke og mista apetitten. Jeez, jeg skulle hatt min egen lege boende hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå