trenger å være anonym nå Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 I dag skal jeg dra å se på vogn og annet babyutstyr. Er veeeldig sein.... Er 35 + 1 i dag. Men pga skikkelig fødselsangst har jeg ikke orket å glede meg noe særlig over svangerskapet hittil. Har virkelig slitt..... Hadde samtale med jordmor på sykehuset jeg skal føde på, forrige uke. Var en lang samtale, der jeg jeg fikk gjennomgått min forrige fødsel grundig. Var godt å endelig få snakket ut om det etter 7 år. Men skrekken har satt så dype spor i meg at jordmora innså at jeg ikke kom til å føle meg trygg nok på å prøve igjen. Hun snakket med lege, og jeg får nå velge selv om jeg vil ha en vaginal fødsel eller ks. Skal inn til lege neste uke og bestemme dato og få info om ks. Tryggheten med å vite at jeg skal få lov til å bestemme dette selv, har gjort at jeg endelig kan få slappet av de siste ukene før den store dagen. Så i dag skal jeg ut på shopping! For å være helt ærlig har jeg kun kjøpt et par bodyer til babyen vår. Har ikke orket å kjøpt vogn eller noe annet ennå. Dette pga fødselsangsten har overskygget alt. Men som sagt, nå får jeg da innvilget keisernitt... Og det er den beste julegaven jeg kunne få dette året!!!! Nå skal jeg kose meg og slappe av.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Godt at alt ordner seg til slutt!!! Nyt den siste tiden, og lykke til videre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå