Gå til innhold

Skal dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal sture

og så må jeg innom legen..hun ba meg bare komme uten time om jeg ikke hadde født...og..GJETTT HVA!!! - DET HAR JEG IKKE!!!!!

er det ikke utrolig.....................................................................

skikkelig kult..får tisse på beger ENDA en gang...det er jo toppen av lykke!!!!!!!!!

Annonse

tissa to ganger sist uke...sukk

men nå glemte jeg ta første tisset...ikke greit å tenke på alt klokka 5/6.00 om morgenen..andre omgang får være tiss nok

(kvart påtte er tiss nok/kvart på åtte er tids nok...en skikkelig bra vits...enda bedre i skriftlig verson merker jeg...haaaaaaaaaaaaaaaaah....)

Jeg skal til kiropraktoren!

Stakars, ringte Pappa nå og spurte om han kunne sitte på. Er 30 min å kjøre så i tilfelle liksom.... hehe. Kommer jo ikke til å skje noe men..... Hadde jeg reist alene så kanskje.

Jaja, da drar jeg å henter pappa! Ut på tur!

Nå skal jeg snart lage meg frokost. Så skal jeg muligens en rask tur til byen og shoppe bittelitt. I 14-tida kommer ei venninne og vi skal kose oss resten av dagen med å lage julepynt, drikke gløgg, spise pepperkaker og sånn.

Akkurat nå tror jeg jammen jeg skal gå ned i kjelleren å legge frem alle julegavene og ellers det som skal sendes hjemover til Vestlandet med bruttern neste uke. Greit å ha ordna det. Sambo kan finne på å sende med han så mye rart . tjihi

Annonse

Jeg skal til modningsakupunktur om noen timer. Vet ikke om jeg har så veldig troen på det lenger meg jeg fortsetter å gå... og tenkte at jeg i dag må spørre om det kan settes noen nåler som kan starte riene. Gjør hva som helst...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...