Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg klør bare så utrolig mye på puppene. Både på og rundt brystvortene og under (her blir det litt varmt og klamt av og til, da jeg desverre ikke har struttpupp . Sist svangerskap hadde jeg fått sopp på puppene (jada jeg vet at dette innlegget er litt ekkelt, men trenger sårt gode tips) -men sopp er det ikke denne gangen. Noen som vet hva det kan være eller hva man kan gjøre? Trenger desperat hjelp, kan jo ikke gå å krafse og tafse meg på brystene i tide og utide TAKK!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jeg klør veldig også!!! Bruker å skrubbe meg godt i dusjen med skrubbehansker og smøre meg med rikelig fuktighetskrem etterpå. Før klødde jeg meg til blods, anbefales ikke nei...
jeg er lykkelig Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 hei. jeg oxo var plaget med dette, men etter att jeg begynte å bruke ammeinnlegg av ull uten engangsinnlegg inni, så ble det mye bedre.... Prøv det, kansje det hjelper deg litt... klem...
mona_k og lille brage;) Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 jeg har varmeutslett under puppa *rødme* men så snakket jeg med en vennine og hun andbefalte potetmel.. lol høres rart ut ja.. jeg prøvde det funker kjempe bra =)bare vask deg før du hiver på =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Tusen takk for svar! Skal jammen meg prøve både skrubbing, ullinnlegg og potetmel. Og hjelper det har dere spart meg for en god del pinlige øyeblikk klem fra puppetafseren
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 jeg begynte å klø på rumpa da jeg fikk stekkmerker der. det er ikke det du er i ferd med få da?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Neida det er ikke det. Strekkmerker har jeg masse av fra før, både på puppene og lårene og de har kommet snikende uten så mye som antydning til kløe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå