Gå til innhold

Jeg vil snike i køen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i natt må jeg si at jeg fikk troen på at det kanskje er mulig. Hadde sex i går kveld, og de mest sinnsyke kynnerne satte igang umiddelbart etterpå. Holdt på i hele natt. Skikkelig ubehagelig, og førte med seg massivt med hasbrann, men ga meg hvertfall et ørlite håp om at noe kan skje før tiden.. Jeg har nemlig ikke hatt en eneste kynner på mange uker, så jeg ble ganske glad da jeg kjente at de var såpass kraftige at jeg kjente dem bak i ryggen og nedover lårene.

Mulig det er et "long shot" men jeg håper så inderlig at dette kan funke. Så nå blir det hanky panky hver kveld fremover.. He he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei, nei - setter herved ned forbud om å snike i køen!!! *hehe*

Skrevet

Slapp av, det er sikkert bare falske forhåpninger ;)

Drømte forresten at vannet gikk, og at jeg bestemte meg for å sykle til føden. Kjempelurt.... Syklet av gårde med vannet rennende nedover bena. Hihi. Og så hadde jeg bare en gammel sykkel med tre gir. Så da jeg var kommet et stykke synte jeg det ble for slitsomt, og ombestemte meg. Så da måtte jeg sykle hjem igjen for å hente bilen.

Skrevet

IKKE PRØV DEG!!! JEG KOMMER PÅ DØRA DI!!

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh

du tror jeg spøker du........ !!!

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

Skrevet

Nei, man kødder ikke med hissige damer på overtid...

Så jeg får sette opp feller utenfor døren. Blir plenty med revesakser og lignende hos meg i nærmeste fremtid, altså.

Så bare kom du. he he he

Skrevet

hahaha

blir spennende..om ikke annet så setter det kanskje i gang fødsel å bli fanget av en revesaks...kan tenkes hehehe

Skrevet

Ja, kanskje det rett og slett er det som skal til. At ingen har prøvd det før?? Ubegripelig. Alle har jo en revesaks liggende, mener jeg. Dessuten er det sikkert skikkelig dig å få foten kappet tvers over. Og faller den ikke av av seg selv kan man jo alltids gnage den av.

Det burde sette igang fødsel, ja.

Skrevet

....og det å gå inn i fødsel med avkappet blødende fot er da INGEN sak...thumbs up!!

Skrevet

Herregud... litt må man da tåle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...