Gå til innhold

Naboer gis bort til nærmeste loppemarked!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Er ikke vi heldige som har hensynsfulle naboer.... Kl 07.40 begynner ungene på 3 og 4 år i leiligheten over oss å hamre løs på pianoet, nå har de holdt på i nesten 20 minutter.... Jeg har sovet 1,5 time i natt pga vondt i bekkenet og er såååå langt unna å klikke. Bor mann i 4mannsbolig er det inneforstått at det er noe som heter hensyn. Pianospilling kl halv åtte, enten det er hverdag eller helg er ikke å ta hensyn etter min oppfatning!!!!

Som sagt, er det noen som har loppemarked så sender jeg dem med il-post

Fortsetter under...

Tror desverre ikke du vil bytte med naboene over oss... De har ikke barn, men har nå holdt på å pusse opp leiligheten i ett års tid. Vi har sendt utallige meldinger til dem ang. husordensregler, f.eks. ingen banking og snekring på søndager (tiiiidlig om morgenen, når vi hadde barnevakt og skulle sove lenge - argh!!!). Nå virker det som om de kanskje er ferdige med oppussingsarbeidet, men har i stedet begynt med piano-øvelser når som helst på døgnet virker det som... Det høres ut som piano-undervisning og det må de egentlig søke både borettslaget og oss om tillatelse til, men vi har ikke hørt noe. Vi har nå flere ganger prøvd å fortelle dem om at det er veeeeldig lytt ned til oss, og at de vekker sønnen vår på 16 mnd med bråket sitt - og nå venter vi nr 2 om kort tid.

Åh... det var deilig med en liten utblåsning...hehe... Så hvis du vil, kan vi sikkert prøve å bytte.. Kommer til å bli helt gal hvis de vekker begge barna samtidig når babyen har kommet... Da tar jeg nok ett skrikende barn på hver arm og banker på døren deres, så får vi se hva de har å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...