Gå til innhold

Å herregud...jeg er gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro det,men etter en knall positiv CB test i dag og en mindre sterk positiv billig-test på fredag er det vell ikke tvil. JEG ER GRAVID.

Sender masse babystøv++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Håper det klorer seg fast en spire hos dere veldig snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!

Skrevet

åhh grattis... heldig du er... takk for støv ::)

Skrevet

Gratulerer til deg!!

Lykke til videre, og kos deg masse!!!

Klemklem!!

Skrevet

Gratulere:) Slettes ikke en dårlig start på uka dette kan jeg tenke meg:)

God tur over i 1.trim, og ha en fortsatt flott advent:)

Gratulere nok en gang:)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre!!:o)

Skrevet

Godt å se at det klaffer fort for noen her inne ;o) Lykke til med spiren! Kos deg masse med magen!

Tar litt av det babystøvet du sender ut **************

Skrevet

Gratulerer så mye!! :o)

Har du noen oppskrift til oss da? ;O)

Skrevet

Tusen takk for allle gratulasjoner.

Vi gikk virkelig inn for å få klaff denne mnd. Kjøpte eggløsingstester og passet på å ha rikelig med sex rundt den tiden de viste positivt.

Ellers så drakk jeg både grapefruktjuice og salviete i dagene før eggløsning og vitamin E til både meg og samboer. Så hva som gjorde det endelige utslaget er jeg ikke sikker på:-)

Skrevet

Hvordan drakk du salviete`en? jeg synes den blir så motbydelig med alt det "kryderet" eller hva man skal kalle det, nedi, drikker du det, eller siler du det ut på noe vis?

Skrevet

Har nemlig tenkt å prøve "alt denne" pp, og tror jeg har el imorgen..hvis jeg har el i det hele tatt da!!

Skrevet

Jeg tok å silte det i et kaffefilter. Og tok litt sitronsaft oppi. Da ble den helt ok å drikke:-)

Skrevet

Det må prøves! Tusen takk for tipset!! :o)

Skrevet

Lykke til. Det er definitivt vært å prøve. Håper jeg treffer deg og dere andre på 1.trimester snart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...