Gå til innhold

Forbanna Naboer!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen er det hyggelig med musikkglade naboer du.... Kl er 10 over halv 8 om morgenen, jeg har sovet 1,5time i natt pga bekkenløsning og det er pianospilling på full guffe av de over oss. Sånn for sikkerhets skyld er pianoet plassert like ved pipen sånn at lyden ledes ekstra godt ned....

For en perfekt morgen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke moro med slikt. Når våre naboer lager støy trøster jeg meg med at det blir mer lyd fra oss når babyen kommer.... Du får satse på at barnet ditt gråter som hevn når pianofingrene ligger i sin dypeste søvn:)

Skrevet

De sover aldri...Dette er tre og fire år gamle unger som sitter og hamrer løs på pianoet av all kraft. De løper når vi legger oss om kvelden og de løper når vi står opp om morgenen. Når mor i huset spiller er det jo forholdsvis greit å høre på. Men når man bor i 4mannsbolig er det noe som heter hensyn.... Det innebærer etter mitt syn IKKE piano kl halv 8 om morningen, hverken på hverdag eller i helg.....

Jeg gleder meg til å få enebolig......

Skrevet

Uff så fælt, jeg vet hvordan du har det!

Jeg leide 1. etg i et hus for noen år siden, og de som eide huset hadde 2 etg over meg (i 2. og 3. etg) og de hadde 5 barn fra 5-16 år.Fy fader der var det kaos, var det ikke den ene så var det den andre,de holdt på fra morgen til kveld. Det var veeeldig lytt og til tider hørte jeg hva de snakket om og hva de så på tv!

Kan joikke klage på slike ting heller.

Men du kan jo trøste deg med at når babyen kommer så kan du "ta igjen". Når babyen skriker som værst, bare smil og tenk på naboene dine =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...