Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Poden er ett år i dag, hurra. Så da er det her inne vi hører hjemme. Håper det ikke er like mye amme/grøtstyr her som på småtroll 0-1.... Vel, her er vi altså. Kan jo presentere oss litt. Jeg er mamma til to, en jente på 9 år(!) og altså en gutt på 1 år. Gift, bor på vestlandet. Er 32 år ung. Håper det er mange gode råd å få her inne, og så skal jeg bidra der jeg kan. :-) Ha en fin dag
SassyMom Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Velkommen til oss! Her styrer vi med mye rart, men ikke så mye amming ;o) Jeg er mamma til en gutt på 13 mnd, og nå prøver vi på en til. Bor også på vestlandet. Ha en fin bursdagsfeiring!!!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Takk takk. Lykke til med prøvinga! Her blir det nok ikke flere, nei. Har nok med to kolikkbarn.....
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 gratulere med dagen som var... ;o) velkommen hit til oss... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå