catine Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Noen som vet? Jeg er i uke 30 og har tenkt å ta vanlig UL nå rett og slett fordi jeg er så urolig og bekymret- og tenker at det kanskje kan berolige meg litt den siste tiden av svangerskapet. Noen som vet om det går an å se noe o.s.v. (at jeg ikke har kommet for langt, og babyen er for stor inni der:) Noen som har tatt vanlig UL så sent? Håper på svar fort:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei, jeg har tatt ul jevnlig gjennom hele svangerskapet. Sist jeg hade ul var i uke 29. Da får du se babyen veldig godt:) Babyen er selvfølgelig for stor til å kunne fått sett hele på skjermen på en gang men du får se alt, bare litt oppstykket, visst du forstår.
frøken bibelstripp Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 hei på deg tine.. jeg var på ultralyd i uke 30 og jeg så ikke stort av babyen min.. men jeg angrer ikke på at jeg gikk.. du får jo bekreftet en siste gang før fødselen hvordan den har det.. jeg syns hvertfall det var veldig beroligende.. så jeg vil si: ta en siste ultralyd og kos deg resten av tiden =) klem..
mayen20 Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har hatt UL omtrent hver 14 dag siden eg var 5 mnd på vei... Du klarer å se at det er babyen din, og det er det viktigste:) du får som sagt ikke plass til hele ungen på samme bildet, men å få se ansikt og hender er jo helt helskjønnt:) På0 UL i forrige uke (har hver uke no), så fikk jeg bilde med:) Har ikke villet hatt de andre gangene pga hun lå med nesen bakover i ryggen, så jeg syntes ikke det var noe å ha bilde av bakhodet hennes i albumet liksom... Men hun SITTER no så fint inni der, men å vise ka hun har mellom beina, nei det har hun nektet siden UL i uke 18 haha så eg håper virkelig det er jente som de sa den gang.. for eg har så masse rosa:) Men over til det du spurte om, ja det kan berolige veldig med en sein UL, pga da ser de at barnet har det bra, og at h*n er normal i strl og sånn...
fiona71*2pp Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Heia. Æ e på UL en gang i mnd, og ska ha min siste tett før termin, hvis vi rekk det, pga at æ e me på sånn svangerskapsforgiftning forskning. Man får sett ansikte, hender og føtter, og alt det du vil, men ikke i samme bilde, som alle sir her. Men det e jo nydelig uansett, og det e skikkelig deilig å vite at alt e bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå