Gå til innhold

Ny her jeg også :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jente på 32 melder seg inn her og er veldig spent.

Har 2 barn fra før, men vi vil gjerne ha ett til.

Om jeg har regnet riktig, så skal EL være ca 21.12 og IKM 4.1.07.

Så her er det bare å krysse fingre og håpe.

Flere her med samme datoer som meg..? Hadde vært gøy å følge hverandre opp!

Gleder meg til å bli kjent med dere :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7417772-ny-her-jeg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hege*!

Er vist ikke eneste nattevåkeren her,ser jeg! Jobber du nå,eller får du bare ikke sove du heller?

Velkommen hit,forresten! Jeg har vært her inne siden starten av 2005,så kjenner vel til det meste ang. bim,føler jeg,bare å spørre om det er noe du lurer på,ifall det er lenge sida du var gravid sist! :-)

Mista for andre gang for et par dager siden,i uke 11,så humøret mitt og formen er så som så,er vel derfor jeg sitter her klokka halv fem på natta... Har ingen barn fra før av,forresten.

Hvor kommer du fra?

Aner ikke ang. EL og IKM for min del,kan vel ta en stund før syklusen stabiliserer seg etter MA,men har akkurat slutta å blø,så har begynt å telle dager bare for å se hvor lang første syklusen blir.

Hei elli-karamelli :-)

Nattugle av verste sort her *ler* Sliter med søvnen ja. Kan ikke nekte for det.

Trist å høre at du har mistet... skjønner veldig godt at humøret og formen er langt nede *klemmer på*

Får virkelig håpe det sitter som det skal neste gang!!

Jeg kommer nok til å spørre - er 10 år siden jeg gikk gravid sist.

Jeg er fra Mjøsområdet... hvor er du fra?

10 år siden, ja,da trenger du sikkert litt oppfriskning på symptomer og alt annet vi styrer med her inne,he-he! Det ligger ei sånn liste over alle forkortelser som brukes her,tips for å bli gravid m.m,skal se om jeg finner den,så kan jeg dytte den opp til deg!

Er mest her for å snakke med "kjentfolk",snakker egentlig veldig lite om prøving og sånn,for jeg føler jeg har fått med meg det meste,og etter å ha slitt så lenge med å bli gravid,så er jeg litt lei av hele bim! Jeg er,eller var,under utredning for ufrivillig barnløshet før jeg ble gravid,så skal vel tilbake til det nå snart. skal ha en laparoskopi(som jeg avlyste for noen mnd siden pga graviditeten) en gang utpå nyåret,gruer meg til det!

Hvor gamle er barna dine? (en er vel 10 ihverfall) Begge kjønn,eller?

Vi bor i oslo sentrum,vi,men flytter ut til Slemmestad(utenfor Asker) i nykjøpt hus i januar. Jeg kommer egentlig fra det kalde nord :-)

Hva jobber du med?

Gjett om jeg trenger oppfriskninger ja! hehe

Har en gutt som blir 12 år i april og ei jente som blir 10 år i mars. Tida flyr.. :\

Vet ikke hvordan det vil bli med meg og graviditet nå egentlig. Hadde svangerskap utenfor livmora i mars i år og er nå en eggleder fattigere. Legene på sykehuset sa at det ikke var noen fare... hadde visstnok eggeløsning hver mnd allikevel..? Mensen har i alle fall vært stabil siden i sommer.

Du skal se det ikke feiler deg noe, men godt å få det sjekket allikevel. Skjønner at du gruer deg siden dere har prøvd så lenge. Skal krysse alt jeg har for deg! Har du fått dato for utredningen?

Har en bror som bor i det glade nord... ;-)

Jeg er selvstendig...jobber innen det alternative.

Hva jobber du med?

En av hver sort er jo kjempeflott,det ønsker vi oss også,men tar til takke med hva som helst,men vil gjerne ha 3 stk vi også!(men ikke mer,da må en ha så døll bil,minibuss og greier!) Blir jo nesten som å starte på nytt igjen for deg da,med bleier,amming og alt!

Dersom du har stabil syklus går det sikkert ikke så lang tid,får vi håpe. Du får sikkert litt ekstra god oppfølging med tidlige UL og sånn mtp at du har hatt en exu. Evt. kan det kanskje hjelpe med pergotime-tabletter,men om du vet at du har EL trenger du de sikkert ikke.

Jeg har mest sansynlig endometriose,er derfor jeg skal opereres(dvs de skal vel inn å se om der er noe da,evt. brenne det bort med laser) Jeg har hatt stabile sykluser med EL hver gang(brukte å ta tempen),så er ikke så mye annet som kan være galt med meg,vi får bare prøve videre å se hva som skjer! Det finnes jo IVF(prøverør),og det er mulig vi kan sette oss på venteliste iallfall.

skulle egentloig hatt laparoskopien på fredag som var,men siden jeg ble gravid på egenhånd ble den avlyst,men nå venter jeg på ny inkallelse,blir sikkert i januar eller februar en gang.

Alternativt er spennende! Hva gjør du? Krystaller,healing,akupunktur,feng shui e.l? Mamma har ei venninne som driver med sånn,hun er litt småskrullete,hi-hi!

Jeg er nesten ferdig fysioterapeut,men har opphold fra studiene pga en seiltur vi hadde et helt år,og jeg glemte å sjekke fristen for å søke for å ta opp studiene igjen,så ble for sen og må vente til høsten igjen! Kjempekjedelig! skal se om jeg kan finne meg en deltidsjobb inntil videre etter vi har flytta,og så skal jeg skrive hovedoppgaven ferdig.

Annonse

Ja, det blir som å starte på nytt dette og jeg kommer til å forlange god oppfølging om jeg blir gravid igjen.

Håper at ting ordner seg for deg nå. Med tanke på operasjonen. Og om de skulle finne noe, så håper jeg virkelig at dere får det til kjapt og at spiren sitter!! Det har du fortjent!!!

Håper heller ikke at det drøyer med innkallelsen.

Jeg jobber med clairvoyance og healing. Og er vel kanskje litt sær... på min egen måte hehe

Fysioterapi er spennende! Men vet alt om å glemme tidsfrister... spesielt når det skjer mye rundt deg ellers, da går det lett i glemmeboka. Får satse på høsten - om ikke annet har skjedd innen da ;-)

Hei og velkommen hit!!

Koselig å være her..

Er selv 32 og prøver på nr tre... har en av hver fra før, 7 og 6 år, så nå vil vi ha attpåklatt!!

Har ikm rett før jul tenker eg..

Ønsker deg lykke til!! Håper du får et koselig men kort opphold her før veien går videre til 1.trim.

Klemklem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...