♥Tullerusk♥ Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 JA, JEG ER PATETISK!! Står foran speilet og later som om jeg har baby i magen... Hvis man legger godvilja til så kan det se ut som gravid mage.. Har litt mage, kan nesten si at jeg nærmer meg 3-4 mnd... Så stor mage har jeg..=o( Hadde vært flott hvis det var noe inni der ja..*snusf*... Ja Ønsket er stort... Uff, sytesyte...=-o( Natta
Dr. Horrible Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Vi er/har vel vore patetiske alle saman når det gjeld dette her kan eg tenke meg, i alle fall om det ikkje har gått så fort som vi har ønska oss... Sjølv så sat eg og "smugleste" ALT på BiM i godt over eit år før det i det heile tatt var aktuelt for oss å begynne på prøvinga... Har og stått framfor speilet og "latt som". Det er nok normalt, i den grad ein kan kalle verpesjuke damer normale ;-p
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Ja, du har nok rett, men det er så vanskelig å la være å tenke på baby når sambo ikke klar og ikke vil mase på han... Uff... Ja ja... Må vel bare skjerpe meg mer da... Satt en stund tilbake og bare smug leste før jeg tørte å komme inn og si hei...=o) Håper det snart klaffer hos deg..=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå