Gå til innhold

Twig...Ang kjønn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er mulig.. for jeg får opp 2 barn på deg totalt her.. :)

Jeg ser at du vil bli ufattelig sliten siste 2 mnd, men at du klarer deg bra.. du har en positiv sjel :) jeg får opp tallene 14/24.. vet ikke om det er når du vil føde, eller hva det betyr.. :)

TUSEN TAKK!!!

Vi har tenkt oss to barn, så det stemmer det... Kan tenke meg at jeg blir sliten på slutten pga at vi skal begynne å bygge på huset når våren kommer, + at jeg jobber i bhg.. Det er jo slitsomt nok i seg selv...

En helt annen ting... Vet ikke om du greier å se det men jeg spørr alikevell... Det er en del kluss i familien min om dagen. Ser du no skilsmisser eller sånn der... Blir IKKE overraska om du gjør det.......... Skjønner vis du er lei å svare... Ikke enkelt tema. vil det årne seg med gården?

Annonse

Kommer fra gård... Bor ikke der jeg. Ikke jeg som har odelsrett. Å kan vel si det sånn som at drifta der har vært så som så. Ligge også innen familien dette, så jeg er litt usikker på hva du ser. Tenkte egentlig på om du trodde at gården kom til å bli solg, eller om de som driver den nå kommer til å skjerpe seg.. Er de samme som i såfall kommer til å skille seg...

Off, vanskelige greier... Kan være dette du ser sammen med at jeg er sliten da, for dette er no som virkelig tærer på meg...

Jaja... Da er det bare å vente å se da.. Da tyder det på at han som godt kan pelle seg vekk forsvinner... Tiden får vise...

Tusen takk for at du gidder!!!

Med det samme... Greier du å se no på meg? Sånn generelt... Ting videre i livet....

Klem

Annonse

Hmmm... Detta er spennende...

Han tviholder, ja. Men det rotet som han har sett i stand så burde han ikke væra så høy i hatten. Han har sterke psykopstiske trekk...

Blond jente ja... Det skal jo bli spennende!!! 2008... Ja, kanskje ho som var forloveren min.. Ho e litt giftesjuk.... Ho er høy og tynn..

Er skikkelig imponert jeg nå!!

hehe... Hadde ikke blitt overraska... Han er av den typen som lyver mye, og som jeg aldri vet hvor jeg har henn... Skummel type... Håper egentlig at det blir den skilsmissa, og at jeg slipper å ha no mere å gjøre med han, og at han mørke du så i stad er en som kommer isteden for han....

Han lager alt for mye hodebry for meg. Det værste er at det så apsolutt ikke er en sånn fam jeg vil at den lille skal ha rundt seg. MEn jeg vet at den kommer itl å få ett stabilt og godt hjem her hjemme, og ha besteforeldre som er glad i seg...

Satt og tenkte tanken ang senga sjøl... Skal hente ny bil i morra+ at jeg skal utpå å handle sammen med mamma... Off, sov alt for lenge i dag til at jeg skulle få lagt meg tidelig nå i kveld...

Tusen takk for hjelpa!!! Rart å høre folk snakke om en på den måten....

Sov godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...