3 is the new 2 Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Skal eggløsninga gjøre vondt? Tar slike billigtester så jeg vet at det mens jeg har eggløsning at kroppen krøller seg og gjør skikkelig vondt. Nesten verre enn menssmerter. Går på pergo, kanskje det gjør mer vondt da? Noen med erfaring?
Serial mom Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Har aldri gått på prego,men jeg merker EL godt jeg også. får murringer i magen og det bobler godt et par-tre dager,samt stikke til litt kraftig på selve EL-dagen. Har både tempet og brukt EL-tester tidligere,så vet det er EL jeg har kjent(samt har blitt gravid på aantatt EL da) Er nok helt normalt,men er like normalt å ikke kjenne noe også! Er jo bare kjekt å kjenne det på kroppen,så trenger en ikke bruke enrgi på temping og penger på tester(jeg brukte apotekets,stoler ikke på de billige)
melkekua™ Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hender jeg får skikkelige elsmerter, varierer fra syklus til syklus egentlig. Helt jævli'! Men da slipper jeg i alle fall el.tester ) Det er litt greit synes jeg! Kjente aldri el.smerter før jeg fikk min datter, men etter fødslen kjenner jeg det i hver syklus!!! Det med pergo vet jeg dessverre ikke, men jeg får nå dyttet opp innlegget ditt slik at evt andre kan gi deg et svar ) Lykke til! Håper det sitter en spire for deg!
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Hvilken dose går du på? Dobbel og trippel pergo gir mer smerter, så det er nok ikke usannsynlig at også enkel kur øker smertene litt mer enn vanlig! Klem fra ei som nettopp har fått resept på pergo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå