Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor mykje sukkervatn gjer de barnet? Han skrik frå ca 22 til 05, gjev han mellom 10-15ml sukkervatn ca kvar 2.time. Då har han det fint, men det kjem ein og annan smertetopp innimellom, då får han ein liten sup til og smerten forsvinn. Eg syns det er mykje å gje, brukar difor veldig svak blanding, men det er så godt når han ikkje har vondt.

Lurer difor på kva andre gjer. Har kolikk, brukar minifom og skal prøva kiropraktor, men som det er no, er me "avhengige" av sukkervatn..

Skrevet

hei hei.. her har vi også kolikk, og vi prøvde sukkervann-vet ikke helt om det fungerte jeg, men jeg gir 5ml en ganh i timen....

minifomen fungerte ikke da vi prøvde for to uker siden, men tenkte å prøve det igjen. hvor gammel er babyen din... føler jeg er litt alene om dette jeg---

jenten min er fire og en halv uke. og vi har hatt tre timer hos kiropraktor, syntes først det hjalp og trodde det skulle bli borte som er målet til kiropraktoren vår. men siden onsdag har det bare blitt verre så vi skal nok ha to behandlinger til.... nå har vi hatt så mye gråting hver dag... mange mange timer uten stopp.

Skrevet

Han er 4 veker, begtnte med voldsomme skriketokter for 3 veker sidan, tok litt tid før me skjønte det var kolikk og ikkje noko eg åt, så me begynte med minifom sist måndag og syns det saman med sukkervatn gjev god effekt. Men junne me verta heilt kvitt det med kiropraktor ville det vera det beste.

Bale å sjå at han har har vondt og ikkje alle rundt oss som skjønar at me må ta litt omsyn til oss sjølv no som det er så uroleg her på kveld og natt, så eg skjønar kva du meiner med å kjenna seg aleine. Vert veldig asosial.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...