Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 hun er 7, 5 mnd, og de 3 siste dagene tulle masse med sovingen. hun la seg 1930 og sov til kl 22...etter det ligger hun å babler å sutrer å krabber rundt i senga. jeg legger henne ned hun tar smokken før det er på igjen. i sta sovnet hun, sov 5 min å våknet...jeg blir snart gaaaal. jeg er trøtt. akkurat samme i går...kl 430 dreiv hun å krøp rundt i senga igjen! hva skal jeg gjøre..hun spiser ganske bra på dagen og får mme. hun har kun sovet 20 minutter i dag. finner heller ikke roen på dagenm hverken i senga eller vognen. vil dette gi seg, jeg skal ikke gi meg å hun får ikke komme opp.
SuperGlad Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Har hun kun sovet 20 minutter i dag regner jeg med det er grunnen til at hun er våken nå. Snuppa vi drev på slik helt til jeg "tvang" henne til 2 dupper på dager som varer alt fra 30 min til 2 timer. For at hun ikke skal bli helt vrangsøvd ville jeg tatt henne i senga di, litt kos å gjør dem som oftest trett igjen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå