Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 For å gjøre det enklest mulig for pappa som passet babyen så sov jeg borte i natt etter julebord. Etter at jeg kom hjem i dag har jeg slitt med melkemengden! Jeg har vanligvis masse, men i ettermiddag og kveld føles det tomt! Hva skjer? Jeg pumpet og håndmelket en 3-4 ganger i løpet av kvelden og natten, men våknet av melkespreng og kjempe-pupper i morges! Jeg blir kjempelei meg hvis melken forsvinner. Kan det være psykisk? Jeg har hatt dårlig samvittighet ovenfor babyen (selv om han hadde det supert med pappa) og skikkelig fylleangst i hele dag.... Arg! Aldri mer alkohol i ammeperioden! (Lett å si nå, helt til noen frister med moro)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Vil ikke tro den forsvinner.. Og ikke ha dårlig samvittighet. Han hadde det nok kjempe flott med pappaen
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Man får ikke pumpet ut like stor mengde som babyen suger ut, så det var nok derfor du hadde melkespreng. Men melkspreng betyr jo mye melk i puppene det- så du har nok ikke mistet melka Og dårlig samvittighet for å gå ut å kose seg skal du ikke ha! Fornøyd mamma = fornøyd bebis :-D
mai mammaen til to Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 det går nok veldig fint.. bare ligg babyen ofte til puppen du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå